eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: "JarosLove" - z miłości do ludzi: Zadanie I: Jurta tatarska, Zadanie II: Najazdy kablowe, Zadanie III: Mikroporty.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Zadanie I: Jurta tatarska, Zadanie II: Najazdy kablowe, Zadanie III: Mikroporty.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Zadanie I: Jurta tatarska, Zadanie II: Najazdy kablowe, Zadanie III: Mikroporty.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099a414c-ea54-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128236/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia na Wielki Jarmark Jarosławski realizowany w ramach projektu: „JarosLove” – z miłości do ludzi: Zadanie I: Jurta tatarska, Zadanie II: Najazdy kablowe, Zadanie III: Mikroporty.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „JarosLove – z miłości do ludzi”, program „Rozwój Lokalny” w ramach zadania nr 001-921-001 „FN - Wielki Jarmark Jarosławski” zgodnie z Umową w sprawie projektu nr 6/2021/RL z dnia 15 grudnia 2021 roku.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76274,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jurta tatarska 25m2 - 1 szt.

Specyfikacja:
- konstrukcja drewniana (krokwie 5 x 10 standard, płotek min. 2 x 3 cm) – z jodły, drewno suszone, szlifowane i impregnowane ekologicznymi olejami 0% VOC,
- drzwi drewniane sosnowe, termiczne szyba 24 mm, próg aluminiowy lub dębowy szerokość ramy 107 cm, przeszklone (ze szprosami),
- dodatkowe okno panoramiczne z folii o wymiarach 50 cm na 3 metry w poziomie,
- podłoga z płyty (22 mm) na legarach,
- 3 warstwowy pierścień z systemem bardzo wytrzymałego, nie widocznego montażu do krokwi,
- 3 warstwowy uchylany świetlik – kopułka akrylowa z mechanizmem podnoszenia od środka jurty,
- systemowe, bardzo wytrzymałe łączenia, mocowania – ułatwiające szybki montaż i demontaż jurty,
- poszycie tkanina – specjalistyczne płótno marynistyczne z systemem łatwego zakładania i ściągania, wodoodporna 1000 mm słupa wody, wysoka odporność na UV, grzyby i pleśnie, oddychająca, tkaninę można czyścić, kolor do uzgodnienia z zleceniodawcą po podpisaniu umowy,
- 24 miesięczna gwarancja na konstrukcję, 60 miesięczna gwarancja na tkaninę.
Cena musi obejmować montaż jurty oraz transport.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 61000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Najazdy kablowe - 26 szt.

Dwukanałowy najazd kablowy NK-2 spełnia wszystkie wymagania potrzebne do profesjonalnej ochrony kabli i wszelkich przewodów. Zabezpiecza zarówno przed pojazdami mechanicznymi, jak i ruchem pieszym.
Charakteryzuje się wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne, ponieważ nośność progu wynosi aż 6 ton, więc ochroni kable nawet przed większymi samochodami.
Najazd jest także odporny na działanie benzyny, olejów i kwasów, co potwierdza jego wytrzymałość.
Właściwości:
- długość: 100 cm,
- szerokość: 24 cm,
- wysokość: 4,5 cm,
- ilość kanałów kablowych: 2,
- szerokość kanału kablowego:3,2 cm x 3,2 cm,
- maksymalna średnica zew. kabli: do 30 mm,
- waga: 5 kg,
- nośność: w przybliżeniu 6 ton na oś,
- temperatura pracy: -30°C do +60°C,
- możliwość łączenia kilku najazdów,
- otwór na dłoń ułatwiający przenoszenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44322100-4 - Kanały kablowe

4.5.5.) Wartość części: 3170,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mikroporty – 2 komplety
Sennheiser EW 100 G4-ME3-A* headset 2 szt.
Sennheiser ASA 214-UHF spliter 1 szt.
Sennheiser A 1031-U UHF antena 2 szt. Przewód BNC 3 m. 2 szt.
Przewód BNC 0,5 m. 4 szt.
Case RACK 4 U z szufladą specyfikacja: 1 szt.
- czarna sklejka
- szerokość 19"
- szuflada 2 U
- przestrzeń nad szufladą 2 U
- symetryczne pokrywy z przodu oraz z tyłu
- szyny montażowe z przodu oraz z tyłu
- rączki po obydwu stronach (boki)
- głębokość 30 cm
- zamki motylkowe.




Parametry równoważne:
Zakup nagłownych mikrofonów bezprzewodowych

1. Nadajnik bezprzewodowy (bodypack) – 2 sztuki

Parametry:
• Zakres częstotliwości - 516 - 558 MHz
• Klips umożliwiający mocowanie do paska
• Szerokość pasma 42 MHz z 1680 częstotliwościami do wyboru, w pełni przestrajanymi w stabilnym zakresie UHF
• Zasilanie – 2 baterie AA
• Dostrajanie odbiornik-nadajnik poprzez port podczerwieni
• Wyświetlacz z zawartością menu oraz statusem baterii
• Maksymalna moc nadawania 30mW
• Możliwość uruchomienia funkcji Pilot Tone

2. Mikrofon nagłowny – 2 sztuki

Parametry:
• Kompatybilny z powyższym nadajnikiem
• Czułość 1,6 mV/Pa
• SPL 150 dB
• Przetwornik pojemnościowy
• Charakterystyka superkardioidalna

3. Odbiornik – 2 sztuki

Parametry:
• Kompatybilny z powyższym nadajnikiem
• Zakres częstotliwości - 516 - 558 MHz
• Szerokość pasma 42 MHz z 1680 częstotliwościami do wyboru, w pełni przestrajanymi w stabilnym zakresie UHF
• Do 20 kompatybilnych kanałów
• Metalowa obudowa
• Możliwość konfiguracji poprzez port RJ10
• Pasmo przenoszenia 25 – 18.000 Hz
• Dostrajanie odbiornik-nadajnik poprzez port podczerwieni
• 4 pozycyjny wskaźnik poziomu naładowania baterii
• Możliwość uruchomienia funkcji Pilot Tone
• 2 złącza antenowe typu BNC
• Złącze wyjściowe - XLR
• Napięcie zasilania: 10.5 - 16 V DC
• Możliwość montażu w RACKU
• Zestaw powinien zawierać zasilacz, anteny oraz elementy montażowe

4. Aktywny Splitter antenowy – 1 sztuka

Parametry:
• Złącza BNC
• Impedancja 50 Ohm
• Kompatybilny z powyższymi elementami
• Możliwość montażu w RACKU
• Możliwość obsługi do 4 odbiorników
• Metalowa obudowa
• Zakres obsługiwanych częstotliwości 470 – 870 MHz
• Możliwość zasilania urządzeń poprzez BNC



5. Antena - 2 sztuki
• Złącze BNC
• Charakterystyka dookólna
• Zakres przenoszonych częstotliwości:450 MHz – 960 MHz
• Wzmocnienie 0 dB
• Możliwość montażu na statywie o gwincie 5/8 oraz 3/8 cala
• Zakres temperatur -20 - + 80 CC


6. Przewody

Specyfikacja:
• Przewód koncentryczny o długości 3 metrów zawierający po obu stronach złącze BNC o impedancji przystosowanej do systemów bezprzewodowych, kompatybilny z powyższym zestawem - 4 sztuki
• Przewód koncentryczny o długości 0,5 metra zawierający po obu stronach złącze BNC o impedancji przystosowanej do systemów bezprzewodowych, kompatybilny z powyższym zestawem – 10 sztuk

7. Case RACK 5 U z szufladą - 2 sztuki

Specyfikacja:

- czarna sklejka typu hexa
- szerokość standardu 19 "
- szuflada na dole o wysokości 2 U
- nad szufladą przegroda ze sklejki na całej powierzchni
- przestrzeń nad szufladą 3 U
- symetryczne pokrywy z przodu oraz z tyłu
- szyny montażowe z przodu oraz z tyłu
- rączki po obydwu bokach
- głębokość instalacyjna 40 cm
- zamki motylkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 32341000-5 - Mikrofony

4.5.5.) Wartość części: 12104,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6172,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6172,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6172,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6172,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Intersell Waldemar Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9540002349

7.3.3) Ulica: Jesionowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.