eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikWymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap I i etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b868946-2a72-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045034/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT-450-TP/111-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami
towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II.
Przedmiot niniejszego zamówienia został dofinansowany
z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego w zakresie etapu I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej
wymienionych załącznikach do specyfikacji:
1.0 Specyfikacje Techniczne:
1.1 Ogólna specyfikacja techniczna
1.2 Szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty przygotowawcze
1.3 Szczegółowa specyfikacja techniczna – Malowanie
1.4 Szczegółowa specyfikacja techniczna – posadzki
1.5 Szczegółowa specyfikacja techniczna - beton
1.6 Specyfikacja sanitarna
1.7 Specyfikacja budowlana
1.8 Projekt wykonawczy
1.9 Projekt wykonawczy pdf
1.10 Przedmiary (Etap I)
1.11 Przedmiary (Etap II).
Przedmiot zamówienia podzielony został na II etapy. Zamawiający zaznacza, że w niniejszym
zamówieniu przewiduje się prawo opcji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w

całości, tj. w zakresie gwarantowanym (Etap I) i poszerzonym w ramach opcji (Etap II).
Zamawiający, korzystając z prawa opcji zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji Etapu
II, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu rezygnacji z realizacji Etapu II zamówienia.
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie realizacji Etapu II jest
uzyskanie dotacji celowej z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego.
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez
Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji w terminie do
31.12.2021 r. Rozpoczęcie prac II etapu nastąpi nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia
otrzymania pisemnego oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków
zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”) odrębnie dla każdego etapu.
Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania z terminem
realizacji:
Etap I – do dnia 03.12.2021 r.,
Etap II – do dnia 31.07.2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; („nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”), ponieważ w zakresie niniejszego postępowania nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.