Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228291/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.rybnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b868946-2a72-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045034/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT-450-TP/111-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji oraz kanalizacji sanitarnej z robotami
towarzyszącymi Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku – etap I i etap II.
Przedmiot niniejszego zamówienia został dofinansowany
z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego w zakresie etapu I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej
wymienionych załącznikach do specyfikacji:
1.0 Specyfikacje Techniczne:
1.1 Ogólna specyfikacja techniczna
1.2 Szczegółowa specyfikacja techniczna - roboty przygotowawcze
1.3 Szczegółowa specyfikacja techniczna – Malowanie
1.4 Szczegółowa specyfikacja techniczna – posadzki
1.5 Szczegółowa specyfikacja techniczna - beton
1.6 Specyfikacja sanitarna
1.7 Specyfikacja budowlana
1.8 Projekt wykonawczy
1.9 Projekt wykonawczy pdf
1.10 Przedmiary (Etap I)
1.11 Przedmiary (Etap II).
Przedmiot zamówienia podzielony został na II etapy. Zamawiający zaznacza, że w niniejszym
zamówieniu przewiduje się prawo opcji. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w
całości, tj. w zakresie gwarantowanym (Etap I) i poszerzonym w ramach opcji (Etap II).
Zamawiający, korzystając z prawa opcji zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji Etapu
II, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu rezygnacji z realizacji Etapu II zamówienia.
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie realizacji Etapu II jest
uzyskanie dotacji celowej z budżetu Samorządu Województwa Śląskiego.
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez
Zamawiającego pisemnego oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji w terminie do
31.12.2021 r. Rozpoczęcie prac II etapu nastąpi nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia
otrzymania pisemnego oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków
zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”) odrębnie dla każdego etapu.
Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania z terminem
realizacji:
Etap I – do dnia 03.12.2021 r.,
Etap II – do dnia 31.07.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; („nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”), ponieważ w zakresie niniejszego postępowania nie została złożona żadna oferta.INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont uszkodzeń murowych budynku kotłowni Ciepłowni Anna
- Usługa sprzętowa związana z usuwaniem śniegu i błota pośniegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice - grupa materiałowa - 292-8
- Świadczenie usług krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciężarowymi, z monitoringiem, z podziałem na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Badanie węgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchnię z cegły klinkierowej drogowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





