Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219954/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 665 56 00
1.5.8.) Numer faksu: (85) 665 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-212eaeb5-6042-4d95-914c-38539975682b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111259/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi niszczenia (przetwarzania) oraz załadunku, transportu i rozładunku odpadów tytoniowych wg właściwości miejscowej zasięgu działania IAS w Białymstoku, na okres 12 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314124,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Usługa w zakresie niszczenia (przetwarzania) odpadów wyrobów tytoniowych o kodzie 020382, w łącznej szacunkowej wadze ok. 180 ton tj. ok. 3 750 000 paczek papierosów i innych wyrobów i ok. 105 ton tytoniu i innych wyrobów, tj. do 2 z Białegostoku, 9 z Suwałk, 1 z Łomży, 1 z Bobrownik, z możliwością doładunku lub sporadycznie załadunku z innych miejsc znajdujących się w terytorialnym zasięgu działania Zamawiającego.
2) Usługa załadunku/rozładunku wyrobów przeznaczonych do zniszczenia.
3) Usługa transportu z magazynów wyznaczonych przez Zamawiającego do miejsca niszczenia wyrobów tytoniowych wskazanego przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393179,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393179,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050332909
7.3.3) Ulica: ul. Łowcza 4
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393179,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Usługi kastracji i znakowania zwierząt właścicielskich w ramach pilotażowych programów Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brańsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostawą przetworników wilgotności i temperatury na potrzeby Wydziału Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tomaszów Mazowiecki
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.