eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i remont budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego przy ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie, wraz z remontem i przebudową wewnętrznych instalacji: wod.-kan., C.O. i elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego przy ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie, wraz z remontem i przebudową wewnętrznych instalacji: wod.–kan., C.O. i elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126303278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego przy ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie, wraz z remontem i przebudową wewnętrznych instalacji: wod.–kan., C.O. i elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22d18485-0710-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont generalny budynku przy ul. Radziwiłłowskiej: pomieszczenia biurowe, łazienki: malowanie, zmiana posadzek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG–VI.272.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane polegające na remoncie i przebudowie budynku w zakresie aranżacji węzłów sanitarnych, wykończenia pomieszczeń i instalacji wewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji, elektroenergetycznej (z wyłączeniem instalacji LAN), cieplnej, klimatyzacyjnej; montażu urządzeń związanych z dostępnością budynku dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowaniu budynku do aktualnych przepisów techniczno-budowlanych w zakresie ewakuacji wraz z zastosowaniem rozwiązań zamiennych w tym zakresie w obrębie użytkowanego budynku administracji publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Radziwiłłowska 1, w Krakowie, działka nr 69, obręb S-2 Śródmieście.
2. Remont toalet – poziom 1 i 2:
− zmiana aranżacji i przebudowa ścian działowych kabin toaletowych, w tym przystosowanie toalety ogólnodostępnej na 1 poziomie dla osób niepełnosprawnych (wymiary, wyposażenie dedykowane osobom z nps., uchwyty, przycisk przywołania);
− remont instalacji wod. - kan., wymiana pionów wraz z wymianą urządzeń: sedesy, umywalki, armatura;
− remont instalacji grzewczej - wymiana grzejników w łazienkach, odpowietrzników i termostatów w pozostałych pomieszczeniach i na korytarzach;
− wymiana oświetlenia, remont instalacji elektrycznej: gniazda, oświetlenie, niskie prądy,
− remont posadzki i nowe wykończenie ścian – malowanie ścian /sufitu,
− wymiana drzwi wewnętrznych.
3. Remont aneksów kuchennych na poziomie 1 i 2:
− remont instalacji wod.-kan. z częściowym przełożeniem, wymianą pionów;
− wentylacja – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
− remont oświetlenia, przebudowa instalacji elektrycznej;
− remont posadzki, malowanie ścian i sufitu, wykonanie sufitu podwieszanego;
− wymiana zniszczonych drzwi wewnętrznych.
4. Remont korytarzy – poziom 1 i 2:
− wymiana nawierzchni (położenie płytek);
− wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i osprzętu elektrycznego;
− malowanie ścian i sufitów;
− wykonanie sufitu podwieszanego.
5. Remont pomieszczeń biurowych – poziom 1 i 2:
− wymian posadzek parkietowych i panelowych na PCV lub panele winylowe;
− malowanie: ścian i sufitów;
− renowacja stolarki okiennej wraz z parapetami; drzwiowej (drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Radziwiłłowskiej i ul. Kopernika);
− wymiana zniszczonych drzwi wewnętrznych;
− remont instalacji elektrycznej, osprzętu el., opraw oświetleniowych, gniazd elektrycznych z wyłączeniem instalacji LAN.
6. Klatka schodowa:
− remont schodów,
− wykonanie nawierzchni żywicznej,- fragment na górnym spoczniku;
− renowacja pochwytu drewnianego balustrady; malowanie balustrady, renowacja stolarki okiennej i parapetów
− malowanie ścian i sufitu;
− wymiana drzwi wydzielających klatkę schodową.
7. Dostosowanie wejścia głównego od ul. Radziwiłłowskiej 1 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz tj. w dokumentacji projektowej (dokumentacji technicznej zawierającej m.in. projekt budowlany wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów) stanowiącej załącznik nr 1D do swz oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) stanowiącej załącznik nr 1E do swz.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
10. Jeśli w dokumentach niniejszego zamówienia /szczególnie w dokumentacji projektowej – dokumentacji technicznej zawierającej m.in. projekt budowlany wraz z przedmiarem robót i zestawieniem materiałów oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)/, przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to Zamawiający zaznacza, iż w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wykazanie równoważności dla oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. spoczywa na wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność poprzez podanie nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, architektonicznych, estetycznych, kolorystycznych itp. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownych opisów technicznych i funkcjonalnych lub technologicznych (np. kart produktowych, kart charakterystyki, kart materiałowych, prospektów, katalogów, folderów, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo innych dokumentów lub oświadczeń) pozwalających na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z swz.
Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności oferowanych materiałów, systemów i technologii itp. jest odpowiednio spełnienie wszystkich obowiązujących norm lub posiadanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych, estetycznych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w przedmiarach robót lub w STWiOR. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów, systemów i technologii itp. wykonawca przed ich zastosowaniem (ich wbudowaniem) winien przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające ich równoważność i uzyskać akceptację Zamawiającego oraz projektanta.
11. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
12. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539139,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539299,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539139,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektryczny UPH Dziewoński Wiesław Dziewoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6320004379

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 97/35

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539139,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.