Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168171/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00175448/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00185453/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531172135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.M.Karłowicza 40
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmsw-glucholazy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmsw_glucholazy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6e30065-d46e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024856/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa serwerowni głównej oraz dostawa serwerowni zapasowej wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „e-Zdrowie w SP ZOZ MSWiA: rozwój nowoczesnych e-usług publicznych dla pacjentów” jest realizowany w ramach II osi priorytetowej E-administracja i otwarty rząd Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168171
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP 2377/5/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej.
Zakres zamówienia obejmuje m.in:
• wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na cały przedmiot zamówienia,
• na podstawie zatwierdzonej dokumentacji, wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej,
• wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni,
• dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym,
• wykonanie instalacji elektrycznej, kontroli dostępu razem z systemem alarmowym, instalacji zasilaczy awaryjnych, instalacji gaszenia gazem.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej oraz dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym. W ramach inwestycji wykonane mają być również instalacje elektryczne, kontrola dostępu razem z systemem alarmowym, instalacja gaszenia gazem oraz wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni. WYMAGANA WIZJA LOKALNA – WARUNEK ZŁOŻENIA OFERTY (informacje w SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597780 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597780 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597780 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Spz.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482799328
7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597780 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II- Etap C
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.