eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531172135

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul.M.Karłowicza 40

1.4.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.4.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmsw-glucholazy.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175448

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00168171

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.3. Informacje na temat sposobu udostępniania zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Przed zmianą:
WYMAGANA WIZJA LOKALNA – WARUNEK ZŁOŻENIA OFERTY.
a) Zamawiający żąda od Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej obiektu SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Z wizji lokalnej sporządzony zostanie protokół z poświadczeniem Zamawiającego (wg załącznika nr 10 do SWZ). Wykonawca nie dołącza do oferty wypełnionego protokołu z odbycia wizji lokalnej – protokół ten stanowić będzie wewnętrzny dokument zamawiającego.
b) Zamawiający informuje, iż wizja lokalna obiektu - SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach; im. św. Jana Pawła II; ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, odbędzie się w dwóch terminach:
• 13 kwietnia 2023 roku od godz. 09:00 do 14:00;
• 17 kwietnia 2023 roku od godz. 09:00 do 14:00
c) W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sszmulik@szpitalmsw-glucholazy.pl do dnia 12 kwietnia 2023 roku., do godz. 14:00.h) Zgodnie z art. 131 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, podczas wizji lokalnej, umożliwienie sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, które ze względu na niejawny charakter nie mogą być podane do wiadomości publicznej.
i) W celu zachowania poufności informacji pozyskanych podczas wizji lokalnej, Wykonawca podpisze klauzulę o zachowaniu poufności. Oznacza to, że zobowiązuje się on do zachowania poufności i nieujawniania informacji, które mogłyby naruszyć interesy zamawiającego. W ramach klauzuli o zachowaniu poufności określa się, że informacje uzyskane podczas wizji lokalnej nie mogą być wykorzystywane w celach innych niż związane z prowadzonym niniejszym postępowaniem o zamówienie publiczne oraz nie mogą być ujawniane osobom trzecim bez wyraźnej zgody Zamawiającego.

Po zmianie:
WYMAGANA WIZJA LOKALNA – WARUNEK ZŁOŻENIA OFERTY.
a) Zamawiający żąda od Wykonawcy, przed złożeniem oferty, dokonania wizji lokalnej obiektu SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Z wizji lokalnej sporządzony zostanie protokół z poświadczeniem Zamawiającego (wg załącznika nr 10 do SWZ). Wykonawca nie dołącza do oferty wypełnionego protokołu z odbycia wizji lokalnej – protokół ten stanowić będzie wewnętrzny dokument zamawiającego.
b) Zamawiający informuje, iż wizja lokalna obiektu - SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach; im. św. Jana Pawła II; ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, odbędzie się w terminach:
• 13 kwietnia 2023 roku od godz. 09:00 do 14:00;
• 17 kwietnia 2023 roku od godz. 09:00 do 14:00;
• 18 kwietnia 2023 roku od godz. 09:00 do 14:00.
c) W celach organizacyjnych zamiar uczestnictwa w wizji lokalnej należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: sszmulik@szpitalmsw-glucholazy.pl do dnia 14 kwietnia 2023 roku., do godz. 14:00.”
h) Zgodnie z art. 131 ust 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, podczas wizji lokalnej, umożliwienie sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, które ze względu na niejawny charakter nie mogą być podane do wiadomości publicznej.
i) W celu zachowania poufności informacji pozyskanych podczas wizji lokalnej, Wykonawca podpisze klauzulę o zachowaniu poufności. Oznacza to, że zobowiązuje się on do zachowania poufności i nieujawniania informacji, które mogłyby naruszyć interesy zamawiającego. W ramach klauzuli o zachowaniu poufności określa się, że informacje uzyskane podczas wizji lokalnej nie mogą być wykorzystywane w celach innych niż związane z prowadzonym niniejszym postępowaniem o zamówienie publiczne oraz nie mogą być ujawniane osobom trzecim bez wyraźnej zgody Zamawiającego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej.
Zakres zamówienia obejmuje m.in:
• wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na cały przedmiot zamówienia,
• na podstawie zatwierdzonej dokumentacji, wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej,
• wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni,
• dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym,
• wykonanie instalacji elektrycznej, kontroli dostępu razem z systemem alarmowym, instalacji zasilaczy awaryjnych, instalacji gaszenia gazem.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej oraz dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym. W ramach inwestycji wykonane mają być również instalacje elektryczne, kontrola dostępu razem z systemem alarmowym, instalacja gaszenia gazem oraz wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie istniejącej serwerowni oraz dostawa i wyposażenie zapasowej serwerowni w zabudowie kontenerowej.
Zakres zamówienia obejmuje m.in:
• wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na cały przedmiot zamówienia,
• na podstawie zatwierdzonej dokumentacji, wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej,
• wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni,
• dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym,
• wykonanie instalacji elektrycznej, kontroli dostępu razem z systemem alarmowym, instalacji zasilaczy awaryjnych, instalacji gaszenia gazem.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych i wyposażenie Serwerowni Głównej oraz dostawa, montaż i wyposażenie Serwerowni Zapasowej w systemie kontenerowym. W ramach inwestycji wykonane mają być również instalacje elektryczne, kontrola dostępu razem z systemem alarmowym, instalacja gaszenia gazem oraz wykonanie połączenia światłowodowego obu serwerowni. WYMAGANA WIZJA LOKALNA – WARUNEK ZŁOŻENIA OFERTY (informacje w SWZ)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (tj. uzyskał protokół odbioru końcowego bez uwag lub równoważny dokument) co najmniej 1 zamówienie dotyczące robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, które polegały
zaprojektowaniu i budowie (lub zaprojektowaniu i rozbudowie lub zaprojektowaniu i przebudowie lub zaprojektowaniu i dostarczeniu) serwerowni kontenerowej, która obejmuje m.in. takie elementy wyposażenia jak kontrola dostępu, system gaszenia gazem, system podtrzymania zasilania, na kwotę minimum 330 000,00 zł brutto, (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Warunek musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie,
 przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie,
 w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.

Po zmianie:
2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (tj. uzyskał protokół odbioru końcowego bez uwag lub równoważny dokument) co najmniej 1 zamówienie dotyczące robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, które polegały
zaprojektowaniu i budowie (lub zaprojektowaniu i rozbudowie lub zaprojektowaniu i przebudowie lub zaprojektowaniu i dostarczeniu) serwerowni , która obejmuje m.in. takie elementy wyposażenia jak kontrola dostępu, system gaszenia gazem, system podtrzymania zasilania, na kwotę minimum 330 000,00 zł brutto, (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Warunek musi być spełniony:
 przez Wykonawcę samodzielnie,
 przez co najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie,
 w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-25 10:00

Po zmianie:
2023-04-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-25 10:30

Po zmianie:
2023-04-26 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-24

Po zmianie:
2023-05-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.