eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreniawaModernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II - Pałac: poziom I piętra, poddasze.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II – Pałac: poziom I piętra, poddasze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MNRiPRS w Szreniawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Szreniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29c4ecbc-cd55-4cee-b352-0e053d12e59d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II – Pałac: poziom I piętra, poddasze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c4ecbc-cd55-4cee-b352-0e053d12e59d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084097/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II – Pałac: poziom I piętra, poddasze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00199902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117795,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych modernizacją systemu przeciwpożarowego na terenie Oddziału Muzeum w Uzarzewie. ETAP II - Pałac: poziom I piętra, poddasze.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony został w Dokumentacji wykonawczej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ. Mając na uwadze fakt, iż dokumentacja projektowa obejmuje także zakres rzeczowy wykraczający poza przedmiot niniejszego postępowania (roboty dotyczące ETAPU I i ETAPU III) Zamawiający informuje, że rzeczywisty zakres rzeczowy wynika z załączonych przedmiarów dla ETAPU II a ilości tam wskazane należy zweryfikować na podstawie dokumentacji

3. W terminie wykonania zamówienia, o którym mowa w części A pkt 2) formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, wykonawca musi zrealizować obowiązek wynikający z § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz.U. z 2014 r. poz. 1240), zgodnie z którym: odbiór zainstalowanych lub przebudowanych zabezpieczeń elektronicznych następuje po 21 dniach eksploatacji próbnej, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, zawierającego potwierdzenie prawidłowości ich działania, ustalonej na podstawie przeprowadzonych prób i badań, oraz po przekazaniu muzeum dokumentacji powykonawczej, książki eksploatacji i konserwacji zabezpieczeń elektronicznych, a także po przeszkoleniu pracowników muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych lub przebudowanych zabezpieczeń elektronicznych.

4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przed złożeniem oferty, pod rygorem jej odrzucenia, odbyć wizję lokalną miejsca prowadzenia robót. Wizję będzie można odbyć w dniach od 24.04 do 25.04.2025 r. oraz od 28.04 do 30.04.2025 w godz. 09:00 – 14:00, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji. Powiadomienie winno nastąpić w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia najpóźniej do godz. 09:00 danego dnia (spośród dni wskazanych przez Zamawiającego), w którym wykonawca zamierza przeprowadzić wizję lokalną, wskazując w nim liczbę osób oraz godzinę przybycia. Wizja jest obowiązkowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T.T. Systems Waldemar Pudelski, Barbara Banaszak - Pudelska Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820014447

7.3.3) Ulica: Północna 10

7.3.4) Miejscowość: Promnice

7.3.5) Kod pocztowy: 62-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.