eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Druk, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a0fc89d-cf8f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043663/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Druk i wykonanie ulotki, broszury, gry "memo"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach projektu „Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju-rozwój transgranicznej turystyki”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach Programu Interreg V A RC–Polska

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gra „ memo”- Specyfikacja techniczna: a) nakład: 1000 kompletów, przy czym jeden komplet stanowi: 1 pudełko (tj. wieko i dół), 66 kart memo oraz 1 instrukcja.
b) Karty gry „memo” tj. 66 kart o wielkości 70 x 70 mm (33 pary) z litej tektury białej 2 mm, oklejane dwustronnie (okleina: 2 x biała kreda matowa 150 g z nadrukiem 4+0) + lakier dyspersyjny. Projekty graficzne kart tj. 33 awersy i 1 rewers zostaną dostarczone przez Zamawiającą w wersji elektronicznej w formacie pdf. Szablon/wykrojnik kart znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
c) Pudełko dostosowane do wielkości kart, (które będą wkładane do niego pionowo) o wielkości 145 x 75 x 75 mm (pasujące do siebie wieko +dół):
- wieko z litej tektury białej 1,2 mm oklejane ( okleina: biała kreda matowa 150g z nadrukiem 4+0) + folia matowa jednostronnie + lakier UV wybiórczo jednostronnie,
- dół z tektury białej 1,2 mm oklejany (okleina: biała kreda matowa 150g z nadrukiem 4+0) + folia matowa jednostronnie.
Szablony/wykrojnik wieka i dołu pudełka znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ.
Projekty graficzne nadruków na pudełko - na spód i na wieko, kolor 4 + 0 zostaną dostarczone przez Zamawiającą w wersji elektronicznej w formacie pdf.
d) Instrukcja o wymiarach 140 x 210mm składana w „Z”,
- materiał: biała kreda matowa 130g, kolor 4+4 + lakier dyspersyjny zabezpieczający.
Projekt graficzny ulotki - instrukcji do gry, format 140 x 210 mm, kolor 4+4 zostanie dostarczony przez Zamawiającą w wersji elektronicznej w formacie pdf.
Prace obejmują: przygotowanie do druku, druk, wykonanie pudełka, kart, instrukcji oraz konfekcjonowanie kart (pionowo) i instrukcji do pudelka, a także pakowanie pudełek w pudła zbiorcze i dostawę do siedziby Zamawiającej. Zamawiająca przekaże Wykonawcy projekty graficzne wszystkich elementów w wersji elektronicznej w formacie pdf niezbędnych do wykonania projektu w dniu - 22 maja 2023 roku. Wykonawca, będzie przedstawiał wydruki próbne (okleiny, instrukcja) oraz prototypy (pudełko, karty) Zamawiającej do zatwierdzenia, do druku i wykonania.
Rozpoczęcie prac planuje się na 22 maja 2023 r., a zakończenie nie później niż 30 czerwca 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524600-3 - Gry pamięciowe

22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewodnik w formie broszury.
Przewodnik po Szlaku cieszyńskiego tramwaju w formie broszury (3 wzory, całkowity nakład 15 000 egz.)
Specyfikacja techniczna:
a) Przewodnik w formie broszury
- nakłady: 7000 w polskiej wersji językowej + 5000 w czeskiej wersji językowej + 3000 w angielskiej wersji językowej,
- format po obcięciu: 115 x 165 mm, 240 stron + okładki,
- środek: biała kreda matowa 90g, kolor 4+4,
- okładka: biała kreda matowa 300-350g lub biały karton jednostronnie powlekany,
- kolor 4+4, folia matowa jednostronnie + lakier UV wybiórczo,
- oprawa miękka szyta nićmi,
b) Wydawnictwo posiada numer ISBN
Prace obejmują: przygotowanie do druku, druk i wykonanie oraz pakowanie w opakowania zbiorcze i dostawę do siedziby Zamawiającej. Zamawiającej przekaże Wykonawcy projekty graficzne w wersji elektronicznej w formacie pdf w dniu - 20 września 2023 roku. Wykonawca, będzie przedstawiał wydruki próbne (środek, okładka) Zamawiającej do zatwierdzenia, do druku i wykonania.
Rozpoczęcie prac planuje się na 20 września 2023 r., a zakończenie nie później niż 23 października 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22000000-0 - Druki i produkty podobne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewodnik w formie ulotki.Przewodnik po szlaku cieszyńskiego tramwaju w formie ulotki składanej (3 wzory, całkowity nakład 100 000 egzemplarzy)
Specyfikacja techniczna:
a) przewodnik w formie ulotki składanej,
b) nakład: 50 000 w polskiej wersji językowej + 30 000 w czeskiej wersji językowej + 20 000 w angielskiej wersji językowej,
c) format: po obcięciu – 237 x 660 mm, po złożeniu – 237 x 110 mm (12 stron),
d) materiał : biała kreda matowa 150g,
e) kolor: 4+4
f) wykończenie: lakier zabezpieczający druk,
f) falcowanie.
Prace obejmują: przygotowanie do druku, druk i wykonanie oraz pakowanie w opakowania zbiorcze i dostawę do siedziby Zamawiającej. Zamawiająca przekaże Wykonawcy projekty graficzne w wersji elektronicznej w formacie pdf 20 września 2023 r. Wykonawca, będzie przedstawiał wydruki próbne Zamawiającej do zatwierdzenia, do druku i wykonania.
Rozpoczęcie prac planuje się na 20 września 2023 r. a, zakończenie nie później niż 23 października 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22000000-0 - Druki i produkty podobne

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 51500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20639,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56309,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20639,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk Spólka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: Al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20639,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71032,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163663,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71032,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poligrafia NOT Piotr Wierzbiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151648513

7.3.3) Ulica: Sonina 285B

7.3.4) Miejscowość: Łańcut

7.3.5) Kod pocztowy: 37-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71032,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalcze Małgorzata Zakład Poligraficzny "SINDRUK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia dla części 1 obejmuje 23 dni ROBOCZE
Okres realizacji zamówienia dla części 2 oraz 3 obejmuje 33 dni KALENDARZOWE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.