eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoREMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/206241/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7733744c-779d-41e7-a51a-6a46abbedc75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030702/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont ul. Powstańców Śląskich w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Powstańców Śląskich w Kole obejmujący sfrezowanie istniejącej nawierzchni z mineralnej masy asfaltowej (dalej MMA) oraz wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej, rozebranie i ułożenie nowych części chodników i krawężników. a także odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego.
2. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na działkach 32/11 i 32/7 ark. mapy 34.
3. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1) Zakres oraz kolejność realizacji robót:

a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne;
b) wykonanie objazdów tymczasowych (w miarę potrzeb);
c) krawężniki i obrzeża;
d) konstrukcja nawierzchni chodnika;
e) remont nawierzchni jezdni bitumicznej;
f) odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego;
g) roboty wykończeniowe.

2) Projektuje się przebudowę istniejącego odcinka drogi o łącznej długości ≈218,00m.
3) Istniejącą nawierzchnię jezdni i miejsc postojowych z MMA należy sfrezować na głębokość średnio 4 cm i ułożyć nową warstwę ścieralną. W razie konieczności nadania odpowiednich spadków poprzecznych należy ułożyć warstwę profilową z MMA w ilości ok. 50 kg/m2. W przypadku odsłonięcia istniejącej podbudowy należy w razie konieczności ją uzupełnić. Wymienić krawężniki przyległe do jezdni.
4) Projektowana konstrukcja jezdni:

a) warstwa ścieralna BA AC11S - gr. 4 cm;
b) warstwa wyrównawcza BA AC 16 W - ok. 50KG /m2;
c) ewentualne uzupełnienie podbudowy z KŁSM 0/31,5 C50/30.

5) Istniejący chodnik na dz. nr 32/7 należy rozebrać i ułożyć nową nawierzchnię.
6) Konstrukcja remontowanego chodnika:

a) Podsypka cementowo-piaskowa (1:3) gr. 3 cm;
b) Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 <= 6,0 Mpa gr. 12 cm.

7) Całość istniejącego oznakowania pionowego należy przewidzieć do odtworzenia (demontaż i ustawienie ponowne po zakończeniu robót). Istniejący próg zwalniający należy na czas robót zdemontować. Po zakończeniu robót nawierzchniowych należy przytwierdzić w tej samej lokalizacji.

4. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu z podaniem cen jednostkowych. Przedmiar robót załączony do dokumentacji projektowej ma charakter pomocniczy.
5. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się projektu technicznego, przedmiaru robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.
6. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane.
7. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały:

1) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2) Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót.
3) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym – specjalność drogowa.
4) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac.
5) Zorganizowanie robót w sposób pozwalający mieszkańcom nieruchomości zlokalizowanych przy drodze na dojazd do własnych posesji.
6) Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów.
7) Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów.
8) Zapewnienie dozoru placu budowy własnego zakresu robót.
9) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
10) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały.
11) W ramach zadania należy wykonać aktualizacje elektronicznej ewidencji dróg wraz z fotorejestracją w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu RoadMan oraz aplikacji LP-Portal na licencji firmy Lehmann + Partner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Koninie. Lehmann + Partner Polska Spółka z o.o.; 62-500 Konin, ul. Marii Dąbrowskiej 8; Tel. 501 131 979, e-mail: ktrafny@lehmann-partner.pl. Aktualizacja ewidencji musi obejmować cały odcinek referencyjny remontowanej drogi oraz zwierać wszystkie elementy znajdujące się w pasie drogowym. Fotorejestracja pasa drogowego musi być wykonana w dowiązaniu do systemu referencyjnego posiadanego przez Zamawiającego, zdjęcia sekwencyjne z pięciu kamer o rozdzielczości min. 2452 x 1840.

8. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285561,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349509,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285561,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO Robót Drogowo - Mostowych S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943

7.3.3) Ulica: Toruńska 200

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285561,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.