Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00219650/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11025691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cba6ae77-273d-4cb0-9469-c88df9a138a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia w ramach zadania 2 - finansowany jest ze środków projektu Erasmus+ nr 2023-1-PL01-KA131-HED-000133271.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78536,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie numer 1: Meble do Domu Studenta „Skrzat” – łóżka, materace i stelaże.1. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, nie poekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
5. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143111-7 - Stelaże do materacy
39143112-4 - Materace
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie numer 2: Fotel obrotowy biurowy – 3 sztuki.1. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, nie poekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
5. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie numer 3:Ergonomiczny fotel obrotowy – 1 sztuka.1. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Określone w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, nie poekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku numer 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli u Zamawiającego.
5. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.5.5.) Wartość części: 1300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75202,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305850,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75202,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Apolla Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512635313
7.3.3) Ulica: Barwałd Górny 372
7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-130
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75202,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15129,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: Bp. Herbarta Bednorza 2A-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4072,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masłoń Małgorzata EURO-MEBLE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440015569
7.3.3) Ulica: Bp. Herbarta Bednorza 2A-6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. Chłopickiego w Częstochowie
- Przebudowa pomieszczeń nr 117, 118, 119 i 411 na Wydziale Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1076 S wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu w km 1+775 w m. Gorzelnia, gmina Blachownia.
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Dostawa 10 zestawów ćwiczeń laboratoryjnych z detekcji promieniowania jonizującego w ramach projektu "Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki"
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż foteli obrotowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Wyposażenie budynku remizy OSP Ryn
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
- Zakup wyposażenia do przedszkola samorządowego w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa mebli biurowych i foteli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.