Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00206654/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00227105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Żarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Żarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 3067333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Żarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60c6f9d6-ccba-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych (Mrowiny)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RiOS.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2000011,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Żarów, w ramach zadań inwestycyjnych pn.:- „Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych” – zadanie nr 1,
- „Budowa obwodnicy Pożarzyska” – zadanie nr 2,
2. Zakres zamówienia obejmuje 2 Części (Zadania) :
Zadanie 1 – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w Mrowinach”
Zadanie 2 – „Budowa obwodnicy Pożarzyska” tj:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w Mrowinach” zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w miejscowości Mrowiny w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz poboczy. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni nieulepszonej. Trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej, stanowiącej obsługę przyległych terenów.
Droga będzie posiadać jezdnię o szerokości 3,00 m z betonu asfaltowego oraz obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0,5 m każde, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Nawierzchnię utwardzone jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego. Podbudowę zasadniczą należy wykonać z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 stabilizowanej mechanicznie, gr. 20 cm. Istniejące podłoże G4 należy doprowadzić do wymaganej nośności podłoża (E2=80 MPa) przez stabilizację mieszanki spoiwem hydraulicznym na gr. 30 cm.
Zakres robót obejmuje również wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- projektu docelowej organizacji ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 393014,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Żarów, w ramach zadań inwestycyjnych pn.:- „Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych” – zadanie nr 1,
- „Budowa obwodnicy Pożarzyska” – zadanie nr 2,b) Zadanie 2 – „Budowa obwodnicy Pożarzyska”, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58 -150 Strzegom.
Przedmiotem zamówienia jest drugi etap budowy drogi gminnej stanowiącej obwodnicę miejscowości Pożarzysko, w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów z betonu asfaltowego, odwodnienia i odtworzenia przydrożnych drenów, budowy sieci kanalizacji deszczowej, poboczy oraz wykonania oznakowania poziomego i pionowego. W pierwszym etapie realizacji inwestycji wykonana została konstrukcja drogi gminnej tj. warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja betonowa o grubości 22 cm oraz podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm na całej szerokości jezdni.
Projektowany odcinek drogi gminnej ma swój początek na połączeniu z drogą powiatową 2886D. Połączenie z drogą powiatową będzie realizowane poprzez skrzyżowanie zwykłe. Koniec projektowanej drogi gminnej łączy się z istniejącą drogą powiatową 2896D poprzez skrzyżowanie zwykłe. Odwodnienie drogi gminnej będzie realizowane przez rowy przydrożne otwarte oraz sieć kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych z terenu projektowanej drogi gminnej do rowu dz. nr 289 oraz rowu przydrożnego drogi powiatowej 2896D.Stan projektowany zakłada zmianę dotychczasowego zagospodarowania terenu w zakresie działek objętej projektem podziału. Głównym celem przedsięwzięcia jest usprawnienie i poprawa warunków ruchu drogowego poprawa bezpieczeństwa, komfort mieszkańców miejscowości Pożarzysko oraz Siedlimowice, zmniejszenie emisji spalin, oraz kosztów eksploatacji pojazdów.
Projektowany układ drogowy będzie realizowany przez:
1. jezdnie dwupasmową dwukierunkową o szerokości 6,00 m,
2. pobocza utwardzone szerokości 1,00 m,
3. zjazdy o szerokości 5,00 m, z wyłukowaniem krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi za pomocą łuku kołowego R=5m.
Nawierzchnię drogi i zjazdów należy wykonać z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na warstwie wiążącej gr. 8 cm. Pobocza szerokości 1,00 m utwardzić mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 10 cm stabilizowaną mechanicznie. Projektowane przepusty drogowe wykonać z rur typu PP wraz z betonowymi ściankami oporowymi. Projektowane odwodnienie będzie realizowane przez rowy przydrożne otwarte oraz sieć kanalizacji deszczowej fi400 - fi600 z wylotami wód deszczowych na które uzyskano w drodze decyzji administracyjne Starosty Świdnickiego decyzję nr 48/17 z dnia 11 sierpnia 2017 r., o pozwoleniu wodnoprawnym.
Zakres robót obejmuje również wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- projektu docelowej organizacji ruchu drogowego zgodnie z zamieszczoną koncepcją.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1606997,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437377,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615644,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437377,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSPRZĘT-WAŁBRZYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862927816
7.3.3) Ulica: Sportowa 11
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437377,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611861,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2496725,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611861,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638
7.3.3) Ulica: Szczecińska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
całość prac z wyłączeniem robót bitumicznych (% udział w całości zamówienia 32%)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611861,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.