eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarów › Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Żarów



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Żarów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Żarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 3067333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Żarów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60c6f9d6-ccba-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych (Mrowiny)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206654

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RiOS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2000011,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Żarów, w ramach zadań inwestycyjnych pn.:
- „Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych” – zadanie nr 1,
- „Budowa obwodnicy Pożarzyska” – zadanie nr 2,

2. Zakres zamówienia obejmuje 2 Części (Zadania) :
Zadanie 1 – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w Mrowinach”
Zadanie 2 – „Budowa obwodnicy Pożarzyska” tj:
a) Zadanie 1 – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w Mrowinach” zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Bocznej w miejscowości Mrowiny w zakresie wykonania nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz poboczy. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni nieulepszonej. Trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej, stanowiącej obsługę przyległych terenów.
Droga będzie posiadać jezdnię o szerokości 3,00 m z betonu asfaltowego oraz obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0,5 m każde, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Nawierzchnię utwardzone jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego. Podbudowę zasadniczą należy wykonać z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 stabilizowanej mechanicznie, gr. 20 cm. Istniejące podłoże G4 należy doprowadzić do wymaganej nośności podłoża (E2=80 MPa) przez stabilizację mieszanki spoiwem hydraulicznym na gr. 30 cm.
Zakres robót obejmuje również wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- projektu docelowej organizacji ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 393014,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Żarów, w ramach zadań inwestycyjnych pn.:
- „Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych” – zadanie nr 1,
- „Budowa obwodnicy Pożarzyska” – zadanie nr 2,b) Zadanie 2 – „Budowa obwodnicy Pożarzyska”, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58 -150 Strzegom.
Przedmiotem zamówienia jest drugi etap budowy drogi gminnej stanowiącej obwodnicę miejscowości Pożarzysko, w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów z betonu asfaltowego, odwodnienia i odtworzenia przydrożnych drenów, budowy sieci kanalizacji deszczowej, poboczy oraz wykonania oznakowania poziomego i pionowego. W pierwszym etapie realizacji inwestycji wykonana została konstrukcja drogi gminnej tj. warstwa wzmacniająca podłoże – stabilizacja betonowa o grubości 22 cm oraz podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm na całej szerokości jezdni.
Projektowany odcinek drogi gminnej ma swój początek na połączeniu z drogą powiatową 2886D. Połączenie z drogą powiatową będzie realizowane poprzez skrzyżowanie zwykłe. Koniec projektowanej drogi gminnej łączy się z istniejącą drogą powiatową 2896D poprzez skrzyżowanie zwykłe. Odwodnienie drogi gminnej będzie realizowane przez rowy przydrożne otwarte oraz sieć kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych z terenu projektowanej drogi gminnej do rowu dz. nr 289 oraz rowu przydrożnego drogi powiatowej 2896D.Stan projektowany zakłada zmianę dotychczasowego zagospodarowania terenu w zakresie działek objętej projektem podziału. Głównym celem przedsięwzięcia jest usprawnienie i poprawa warunków ruchu drogowego poprawa bezpieczeństwa, komfort mieszkańców miejscowości Pożarzysko oraz Siedlimowice, zmniejszenie emisji spalin, oraz kosztów eksploatacji pojazdów.
Projektowany układ drogowy będzie realizowany przez:
1. jezdnie dwupasmową dwukierunkową o szerokości 6,00 m,
2. pobocza utwardzone szerokości 1,00 m,
3. zjazdy o szerokości 5,00 m, z wyłukowaniem krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi za pomocą łuku kołowego R=5m.
Nawierzchnię drogi i zjazdów należy wykonać z betonu asfaltowego gr. 4 cm, na warstwie wiążącej gr. 8 cm. Pobocza szerokości 1,00 m utwardzić mieszanką kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości 10 cm stabilizowaną mechanicznie. Projektowane przepusty drogowe wykonać z rur typu PP wraz z betonowymi ściankami oporowymi. Projektowane odwodnienie będzie realizowane przez rowy przydrożne otwarte oraz sieć kanalizacji deszczowej fi400 - fi600 z wylotami wód deszczowych na które uzyskano w drodze decyzji administracyjne Starosty Świdnickiego decyzję nr 48/17 z dnia 11 sierpnia 2017 r., o pozwoleniu wodnoprawnym.
Zakres robót obejmuje również wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie:
- projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- projektu docelowej organizacji ruchu drogowego zgodnie z zamieszczoną koncepcją.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1606997,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437377,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615644,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437377,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOSPRZĘT-WAŁBRZYCH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862927816

7.3.3) Ulica: Sportowa 11

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-305

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437377,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611861,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2496725,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611861,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981011638

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

całość prac z wyłączeniem robót bitumicznych (% udział w całości zamówienia 32%)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611861,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.