Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wymiana murawy na terenie Stadionu Miejskiego przy Al. Unii Lubelskiej 2
w Łodzi”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKA ARENA KULTURY I SPORTU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100694548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Księdza Biskupa Władysława Bandurskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 272 15 01
1.5.8.) Numer faksu: 42 272 15 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@makis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makis.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd035095-ee34-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana murawy na terenie Stadionu Miejskiego przy Al. Unii Lubelskiej 2w Łodzi”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd035095-ee34-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MAKiS/D/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana murawy na płycie głównej i zamontowanie sztucznej trawy w miejscach pól rozgrzewkowych na terenie Stadionu Miejskiego przy Al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi.
Obecnie płyta stadionu posiada instalacje:
-nawadniania przez zraszanie,
-odwadniania,
-podgrzewania murawy płyty głównej i pól rozgrzewkowych.
2. Opis przedmiotu zamówienia; zakres.
1. Wykonanie dokumentacji zawierającej szczegółowe rysunki techniczne z wymiarami boiska, liniami i strefami, oraz opisem robót – zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, w tym zapisami podręcznika licencyjnego Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) dla klubów Ekstraklasy.
2. Opracowanie planu prowadzenia prac na czynnym obiekcie (roboty będą prowadzone w przerwie rozgrywek Ekstraklasy).
3. Usunięcie istniejącej murawy oraz warstwy wegetacyjnej oraz ich wywiezienie i utylizacja.
4. Przygotowanie, dostawa i rozłożenie nowej warstwy wegetacyjnej.
5. Dostarczenie i ułożenie naturalnej murawy sportowej przeznaczonej do rozgrywek bezpośrednio po jej ułożeniu.
6. Wykonanie wszystkich linii i stref – zgodnie z przepisami Polskiego Związku Piłki Nożnej dla klubów Ekstraklasy.
7. Wykonanie operatu geodezyjnego potwierdzającego zgodność geometrii boiska z projektem murawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1059480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pagro Firma Brukarsko-Drogowa P.H.U. sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770062425
7.3.3) Ulica: ul. Trębacza 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-436
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-19 do 2023-07-03INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- "Dostawa materiałów i artykułów reklamowych z nadrukiem na potrzeby Politechniki Łódzkiej".
- Wymiana agregatu wody lodowej na Lodowisku Bombonierka przy ul. Stefanowskiego 28 w Łodzi
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.