eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Sprzątanie miasta Strzelce Opolskie polegające na oczyszczaniu chodników i placów oraz oczyszczaniu ulic w 2024 r." - z podziałem na Zadanie Nr 1 i Nr 2 (...)"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sprzątanie miasta Strzelce Opolskie polegające na oczyszczaniu chodników
i placów oraz oczyszczaniu ulic w 2024 r.” – z podziałem na Zadanie Nr 1 i Nr 2 (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 778873236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad522e33-d48f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzątanie miasta Strzelce Opolskie polegające na oczyszczaniu chodników
i placów oraz oczyszczaniu ulic w 2024 r.” – z podziałem na Zadanie Nr 1 i Nr 2 (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad522e33-d48f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000669/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Sprzątanie miasta Strzelce Opolskie polegające na oczyszczaniu chodników i placów oraz oczyszczaniu ulic w 2024 r.” – z podziałem na Zadanie Nr 1 i Nr 2 (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Sprzątanie miasta Strzelce Opolskie polegające na oczyszczaniu chodników i placów oraz oczyszczaniu ulic w 2024 r.” – z podziałem na Zadanie Nr 1 i Nr 2.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
a) Zadanie Nr 1: „Oczyszczanie chodników i placów na terenie miasta Strzelce Opolskie w 2024 r.”;
b) Zadanie Nr 2: „Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Strzelce Opolskie w 2024 r.”.
2. Przedmiotem zamówienia Zadania Nr 1 jest:
a) ręczne i mechaniczne zamiatanie chodników i placów na terenie miasta
w tym mechaniczne, ręczne, chemiczne lub termiczne odchwaszczanie chodników
i placów na terenie miasta;
lub
b) ręczne zamiatanie chodników i placów na terenie miasta w tym ręczne, chemiczne lub termiczne odchwaszczanie chodników i placów na terenie miasta.
c) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby do stałego kontaktu z Zamawiającym, sprawującej nadzór nad realizacją Usług;
d) Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania Usługi;
e) Wykonawca oświadcza, że jest wytwarzającym i posiadaczem powstałych odpadów oraz zobowiązuje się do przestrzegania powszechnie obowiązujących, w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, o ile obowiązek taki wynika z przepisów prawa. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do usuwania wszelkich odpadów powstałych w toku realizacji usługi, z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach, przyjmując pełną odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami powstałymi w związku lub przy okazji wykonywania usługi.
f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania pracownikom zatrudnionym do sprzątania: odzieży roboczej – estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy oraz odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP;
g) zakres wykonania usługi obejmuje tereny chodników i placów o łącznej powierzchni około 20 tyś m2 na terenie miasta, których utrzymanie należy do Gminy Strzelce Opolskie z wyłączeniem odcinków przylegających do budynków i terenów będących własnością osób fizycznych lub będących w zarządzie wspólnot mieszkaniowych - wykaz chodników położonych wzdłuż ulic i placów na terenie miasta Strzelce Opolskie przeznaczonych do oczyszczania stanowi załącznik do SWZ;
h) Ponadto dopuszcza się po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, oczyszczenie terenu spoza wykazu przy zachowaniu niezmienności całkowitego wynagrodzenia oraz metrażu czyszczonej powierzchni;
i) częstotliwość wykonania usługi sprzątania:
Dotyczy pkt 3a:
zamiatanie ręczne chodników dwa razy w tygodniu
mechaniczne zamiatanie chodników dwa razy w tygodniu
zamiatanie placów dwa razy w tygodniu
Ręczne, mechaniczne, chemiczne lub termiczne odchwaszczanie chodników max. 3 razy w trakcie obowiązywania umowy w terminach wyznaczonych według potrzeb zamawiającego

Dotyczy pkt 3b:
zamiatanie ręczne chodników cztery razy w tygodniu
Zamiatanie ręczne placów dwa razy w tygodniu
Ręczne, chemiczne lub termiczne odchwaszczanie chodników max. 3 razy w trakcie obowiązywania umowy w terminach wyznaczonych według potrzeb zamawiającego

3. Przedmiotem zamówienia jest „Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Strzelce Opolskie w 2024 r.”:
a) przedmiotem zamówienia jest mechaniczne oczyszczanie następujących ulic miasta Strzelce Opolskie: F. Chopina, Marka Prawego, B. Chrobrego, Kupiecka, Dąbrowskiego, Kolejowa, Strzelców Bytomskich, Sosnowa, Bocznicowa, Braci Prankel, Fabryczna, Bursztynowa, Kazimierza Wielkiego, Euzebiusza Ferta, Klonowa, Ogrodowa, Kard. S. Wyszyńskiego, Brzozowa, Jarzębowa, Młyńska, Topolowa, Aleja Jana Pawła II, Osiedle Piastów Śląskich, Wałowa, Plac Żeromskiego, Kościuszki, Zamkowa, M. Konopnickiej, Ks. Wajdy, Nowowiejska, Szpitalna, Miodowa, K. Miarki, Żwirki i Wigury, B. Prusa, H. Sienkiewicza, S. Moniuszki, Plac Targowy, Ludowa oraz inne lokalizacje wskazane przez Zamawiającego rozliczane w ramach limitu godzin wynikających z umowy i z formularza ofertowego;
b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby do stałego kontaktu z Zamawiającym, sprawującej nadzór nad realizacją Usług;
c) Wykonawca zapewnia sprzęt niezbędny do wykonania Usługi;
d) Wykonawca oświadcza, że jest wytwarzającym i posiadaczem powstałych odpadów oraz zobowiązuje się do przestrzegania powszechnie obowiązujących, w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, o ile obowiązek taki wynika z przepisów prawa. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do usuwania wszelkich odpadów powstałych w toku realizacji usługi, z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach, przyjmując pełną odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami powstałymi w związku lub przy okazji wykonywania usługi;
e) Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania pracownikom zatrudnionym do sprzątania: odzieży roboczej – estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy oraz odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP;
f) ogólna długość ulic, na których będzie wykonywana usługa wynosi 32,5 km;
g) kolejność i częstotliwość będą każdorazowo określane zleceniami cząstkowymi.
UWAGA! – DOTYCZY ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez złożeniem oferty dokonał przy udziale osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego wizji lokalnej miejsc przeznaczonych do oczyszczania.
2) Dokonanie przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie potwierdzone pisemnie.
3) Każdy z Wykonawców zobligowany do odbycia wizji lokalnej winien zgłosić Zamawiającemu konieczność dokonania tej wizji na m.in.: jeden dzień przed terminem dokonania wizji przez platformę e-Zamówienia lub e-mailem na adres: zamowieniapubliczne@gzmk.eu
4) W niniejszym postępowaniu Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnej: 29.02.2024 r. oraz 05.03.2024 r.
5) Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego w sprawie wizji lokalnej jest Pan Roman Ciasnocha, tel.: 778873203, email: r.ciasnocha@gzmk.eu
6) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS GLIWICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431

7.3.3) Ulica: ul. Kaszubska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.