Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257195/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie zintegrowanego systemu e-usług publicznych dla mieszkańców MOF Łukowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582500
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: brak
1.4.2.) Miejscowość: Tuchowicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-422
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 25 629 96 31
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: stanin@stanin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262523
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00257195
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 13 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej dwie dostawy obejmujące dostawę UTM, przełączników warstwy dostępowej, urządzenia WiFi, laptopów, macierzy, UPS o wartości każda nie mniej niż 100 000,00 zł brutto.
Cześć 2 – W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnych dedykowanych dla JST, adekwatnych do przedmiotu zamówienia.
Część 3 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dedykowanych dla JST, adekwatnych do przedmiotu zamówienia.
Cześć 4 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu dokumentacji dotyczącej SZBI i cyberbezpieczeństwa dedykowanych dla JST, adekwatnej do przedmiotu zamówienia.
Część 5 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dwie usługi polegające na podniesieniu poziomu cyberbezpieczeństwa poprzez wdrożenie specjalistycznego oprogramowania, adekwatnego do przedmiotu zamówienia.
Część 6 – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Część 7 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wdrożył/rozbudował co najmniej dwa systemy elektronicznego zarządzania dokumentacją, każdy o wartości nie mniej niż 80 000,00 zł brutto.
Cześć 8 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zmodernizował co najmniej dwa systemy dziedzinowe - ePłatności, każdy o wartości nie mniej niż 60 000,00 zł brutto.
Po zmianie:
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 13 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej dwie dostawy obejmujące dostawę UTM, przełączników warstwy dostępowej, urządzenia WiFi, laptopów, macierzy, UPS o wartości każda nie mniej niż 100 000,00 zł brutto.
Cześć 2 – W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnych dedykowanych dla JST, adekwatnych do przedmiotu zamówienia.
Część 3 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dedykowanych dla JST, adekwatnych do przedmiotu zamówienia.
Cześć 4 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na opracowaniu dokumentacji dotyczącej SZBI i cyberbezpieczeństwa dedykowanych dla JST, adekwatnej do przedmiotu zamówienia.
Część 5 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował dwie usługi polegające na podniesieniu poziomu cyberbezpieczeństwa poprzez wdrożenie specjalistycznego oprogramowania, adekwatnego do przedmiotu zamówienia.
Część 6 – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Część 7 -
a) W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wdrożył/rozbudował co najmniej dwa systemy elektronicznego zarządzania dokumentacją, każdy o wartości nie mniej niż 80 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca posiada zdolności techniczne w zakresie wiedzy i umiejętności (know-how), umożliwiających dostarczenie produktów na odpowiednim poziomie jakości poprzez złożenie próbki EZD, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ.
Cześć 8 - W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zmodernizował co najmniej dwa systemy dziedzinowe - ePłatności, każdy o wartości nie mniej niż 60 000,00 zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz usług/dostaw, usługi/dostawy powinny być wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi/dostawy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy –
załącznik nr 4 do SWZ).
Po zmianie:
1) Wykaz usług/dostaw, usługi/dostawy powinny być wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi/dostawy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi/dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy –
załącznik nr 4 do SWZ).
2) próbkę EZD, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Część 1 - Zakup i instalacja sprzętu – platforma sprzętowa.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
Kart katalogowych lub/i innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia oraz zawierających informację, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z przedmiotem zamówienia.
Część 6 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa – zakup i instalacja monitoringu wizyjnego węzła sieci.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
Kart katalogowych lub/i innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia oraz zawierających informację, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z przedmiotem zamówienia.
Część 7 - Wdrożenie/rozbudowa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: Próbki EZD stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
Część 8 - Modernizacja systemów dziedzinowych – ePłatności.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: Testu systemu ePłatności stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
Część 1 - Zakup i instalacja sprzętu – platforma sprzętowa.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
Kart katalogowych lub/i innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia oraz zawierających informację, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z przedmiotem zamówienia.
Część 6 - Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa – zakup i instalacja monitoringu wizyjnego węzła sieci.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
Kart katalogowych lub/i innych dokumentów służących identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia oraz zawierających informację, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z przedmiotem zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-09 10:00
Po zmianie:
2025-06-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-09 10:30
Po zmianie:
2025-06-12 10:30
INNE PRZETARGI TUCHOWICZ
więcej: przetargi TUCHOWICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury serwerowej, sieciowej i backupowej wraz z oprogramowaniem oraz szkoleniami w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Otyń"
- ZP/CZD/081/25 USŁUGA ADMINISTRACJI INFRASTRUKTURĄ SIECIOWĄ I SERWEROWĄ INSTYTUTU "POMNIK - CENTRUM ZDROWIA DZIECKA"
- ZP/CZD/081/25 Usługa administracji infrastrukturą sieciową i serwerową Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- "Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz akcesoriów IT dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów interaktywnych i tonerów w ramach projektu "Szanse wyrównane - kariery gwarantowane"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.