eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2023-2026

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2023-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 811 53 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biz@powiatlowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-527382f1-f47b-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2023-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527382f1-f47b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109791/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Łowickiego w latach 2023-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497232,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Łowickiego, wraz z jednostkami organizacyjnymi podległymi Powiatowi Łowickiemu w okresie od 08.06.2023 r. do 07.06.2026 r. Bankowa obsługa dotyczy następujących jednostek:
1. Starostwo Powiatowe w Łowiczu,
2. I Liceum Ogólnokształcące w Łowiczu,
3. II Liceum Ogólnokształcące w Łowiczu,
4. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łowiczu,
5. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 CKZ w Łowiczu,
6. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Łowiczu,
7. Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 w Łowiczu,
8. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łowiczu,
9. Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi,
10. Centrum Usług Wspólnych Powiatu Łowickiego,
11. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łowiczu,
12. Powiatowy Zarząd Dróg i Transportu w Łowiczu,
13. Dom Pomocy Społecznej „Borówek”,
14. Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu,
15. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu,
16. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu,
17. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu,
18. Muzeum w Łowiczu,
19. Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej w Łowiczu,
20. Powiatowa Biblioteka Publiczna w Łowiczu.
W przypadku, gdy Zamawiający nie dokona wyboru Wykonawcy w terminie umożliwiającym rozpoczęcie usług stanowiących przedmiot zamówienia w dniu 08.06.2023 r., Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia tergo terminu w następujący sposób: Wykonawca rozpocznie świadczenie usług nie później niż 15 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30.06.2023 r.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- przygotowanie umowy kredytu w rachunku bieżącym,
- sporządzanie opinii bankowych,
- pisemne informowanie o godzinie dokonania wpływu wpłaty Kontrahenta na żądanie Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352692,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352692,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352692,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BNP Paribas Bank Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261008546

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: terminale płatnicze, obsługę gotówkową wraz z urządzeniem opłatomat.
Dane proponowanych podwykonawców:
1) Elavon Financial Services DAC.
2) Monetia Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352692,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-08 do 2026-06-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.