Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241591/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin do Centrum Alzheimera w Warszawie w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ALZHEIMERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142945331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wilanowska 257
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 843 19 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 843 19 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ca.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ca.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24b2b38e-32a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin do Centrum Alzheimera w Warszawie w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b2b38e-32a0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241591/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CA/TP/02/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151938,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin dla mieszkańców Centrum Alzheimera w 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu złożono 6 ofert, których Zamawiający nie może otworzyćw związku z utratą przez Dyrektora Centrum Alzheimera dostępu do skrzynki podawczej podmiotu publicznego na platformie ePUAP, co uniemożliwia odebranie spływającej korespondencji. Nie jest więc możliwe dotrzymanie przesłanki „niezwłoczności”.
Na podstawie art. 222 ust. 1 ww. ustawy otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Z powodu braku dostępu do skrzynki podawczej na platformie ePUAP do dnia dzisiejszego nie było możliwe przeprowadzenie otwarcia ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu serwerowego
- 488_SPRZEDAŻ I DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW IPPT PAN
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy.
- Dostawa unitów stomatologicznych dla CWPL "CePeLek" SPZOZ w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 4 "Słoneczne przedszkole" w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" w Warszawie przy ul. Arabskiej 3
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
więcej: Produkty mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





