Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów o kodzie 17 09 04
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów o kodzie 17 09 042.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6884d97b-fd9e-4e41-9ea9-052cacff972f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
zamówienie uzupełniające przewidziane w postępowaniu o sygn. DZP.26.122.2024
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6884d97b-fd9e-4e41-9ea9-052cacff972f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.63.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonywania usługi odbioru z siedziby Zamawiającego, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 09 04 (Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ^PREZERO SERVICE CENTRUM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750000516
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE CENTRUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-01-03INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych wraz z pracami towarzyszącymi w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
- Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy skrzyń tekturowych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Odnowienie wsparcia na oprogramowanie do zdalnego dostępu na okres 3 lat
- Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych sprzętu medycznego i sprzętu niemedycznego mającego zastosowanie w medycynie znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Leśniowice
- Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych oraz gabarytowych z terenu Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW Z TARGOWISK I KIERMASZÓW W POZNANIU ZARZĄDZANYCH PRZEZ "TARGOWISKA" SP. Z O.O.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Pysznica w roku 2026
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Karnice
- 679/2025 Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych kontenerami Kp-7 I Kp-4 (na rzecz ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy) wraz z ich zagospodarowaniem.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





