eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102175aa-ec24-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do 1 Maja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami pkt II

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami pkt II

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na użytkowanie drogi, w ramach gminnego zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul.1Maja”.
1. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę zjazdów indywidualnych,
4) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
5) przebudowę sieci teletechnicznej
6) usunięcie drzew i krzewów, zabezpieczenie drzew nie przeznaczonych do wycinki,
7) roboty rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
8) wykona i skoordynuje połączenie i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez MZDW w Warszawie w zakresie realizowanej przebudowy drogi wojewódzkiej nr 634 (ul.1Maja w Wołominie),
9) połączenie z pasem drogi powiatowej i nawiązanie się do rozwiązań projektowych przyjętych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Zagościńcu w zakresie realizowanej przebudowy drogi powiatowej (ul. Lipińska w Wołominie)
10)sporządzenie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu,
11) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
12) zieleń,
13) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
14) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. DT/788/04/2017 z dnia 03.04.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
15) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Rejonu Drogowego Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
16) przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzyska zgodę Zarządcy dróg na prowadzenie prac w pasie drogowym drogi powiatowej i wojewódzkiej i uzyska zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót (opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej,
19) dokumentacje powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
20) zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej w związku z planowaną budową drogi gminnej – ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1-go Maja, nr pisma 40527/TTIDRA/P/2017 z dnia 25 lipca 2027 r. zgłosi zamiar prowadzenia prac poprzez wysłanie wniosku o nadzór właścicielski i dopełni wszelkich formalności z nich wynikające,
21) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zgłosi nadzór techniczny do PSG Sp. z o.o. W miejscach skrzyżowań z siecią gazową prace ziemne Wykonawca wykona ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela PSG Sp. z o.o. (zapewnienie nadzoru PSG Sp. z o.o. należy do obowiązków Wykonawcy).
22) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
23) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
24) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.20 i 3.21 umowy oraz § 11 ust. 4 umowy na warunkach określonych w § 18 umowy.

Zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach i projektach, które stanowią Załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji:
1) Decyzja Starosty Wołomińskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 15pz/2018 z dnia 16 kwietnia 2018 r.
2) Projekt budowlany budowy drogi gminnej ul. Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja. TOM I Projekt zagospodarowania terenu i Projekt budowlany: Projekt drogowy i Projekt kanalizacji deszczowej, Projekt budowlany z elementami wykonawczego budowy drogi gminnej ulicy Oleńki w Wołominie na odcinku od ul. Lipińskiej do ul. 1Maja TOM II Projekt budowlany Projekt teletechniczny, wykonany przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa, sanitarna wykonane przez PROJ-BUD Firma Projektowo-Budowlana Grażyna Urban,
4) Przedmiary robót,
5) Fragment dokumentacji projektowej Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 634 na wskazanych odcinkach na terenie gmin: Zielonka, Kobyłka, Wołomin – odcinek od km 26+843 do km 31+970 w rejonie skrzyżowania z ul. Oleńki w Wołominie,

Szczegółowy zakres podstawowych robót ujęty jest w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, przedmiary maja charakter pomocniczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: robót przygotowawczych i ziemnych; nawierzchni: dróg, chodników i zjazdów wraz z podbudową; poboczy, sanitarnych i innych elementów ulic, oznakowania i elementów bezpieczeństwa ruchu na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy i SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji:
Po = C+G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 500.000,00 zł,

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót inżynieryjnych drogowych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej o wartości robót minimum 500.000,00 zł każda.
- jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej.
-jednym Kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót teletechnicznych oraz przy realizacji minimum dwóch zadań polegających na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2020, poz. 220 z późn. zm.)U. 2020, poz. 220 z późn. zm.),
- jednym Kierownikiem ds. zieleni, który posiada uprawnienia inspektora terenów zieleni oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót / inspektora nadzoru przy pracach związanych z zielenią.

b) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie/budowie/rozbudowie drogi publicznej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 ZŁ (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Finansowanie ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.