Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00211563/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00252307/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2022/BZP 00232951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00005976/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Cysterska 22
1.4.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 672680800
1.4.8.) Numer faksu: 672680803
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262033
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00190798/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 5516, Obręb ewidencyjny: Miasto Wągrowiec, Gmina Miejska Wągrowiec, Powiat: wągrowiecki, Województwo: wielkopolskie.
Zadanie Nr 1 pn.: ,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Umożliwienie osobom na wózku oraz ułatwienie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i innym użytkownikom komunikacji w budynku, poprzez dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych.
Przewiduje się dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych - dźwig o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, udźwig min. 5 osób, liczna przystanków 4, prędkość podnoszenia min. 1m/s, wolna przestrzeń na platformie min. 1400 x 1400 mm, sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra-dół, kabina przelotowa pod kątem 90st., drzwi przystankowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 4szt. stal nierdzewna szczotkowana, drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 2szt. stal nierdzewna szczotkowana, maszynownia - w nadszybiu (szafa sterowa montowana na ścianie na najwyższym przystanku ) stal nierdzewna szczotkowana, kabina - ściany: stal nierdzewna szczotkowana, podłoga: płytki antypoślizgowe, sufit: stal nierdzewna oświetlenie typu LED, bariera świetlna, wyświetlacz matrycowy, kaseta dyspozycji standardowa długa ze stali nierdzewnej, przyciski z kodem Braillea, interkom, przyciski otwierania i zamykania drzwi, sygnalizacja przeciążenia, gong, lustro (na ścianie), poręcz, systemem wentylacji i odprowadzeniem skroplin. Na każdym przystanku wyświetlacz i strzałki kontynuacji jazdy montowana na ścianie. Zjazd pożarowy. Komunikacja ze służbami ratowniczymi poprzez system GSM. Zjazd awaryjny do najbliższego przystanku. W zakres prac wchodzi również opracowanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej. W ramach zadania przewiduje się również budowę szybu windowego o konstrukcji żelbetowej, z wypełnieniem z cegieł silikatowych, wraz z okładziną z paneli stalowych i przeszklonym wiatrołapem, zabezpieczającym szyb przed przemarzaniem.
W związku z przewidywaną lokalizacją szybu windowego w szycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych, wykonać należy:
- rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych,
- rozkucie otworów drzwiowych do windy,
- wywiezienie gruzu z rozbiórki wysypisko, z załadowaniem i wyładowaniem i opłatą utylizacyjną,
- wykucie z muru krat, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien PCV i podokienników.
- dostosowanie wielkości otworów w ścianie szczytowej do potrzeb windy poprzez częściowe zamurowanie z cegły pełnej oraz osadzenie nadproży prefabrykowanych.
2) Udogodnienie dla osób na wózku oraz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w komunikacji w otoczeniu budynku, poprzez utworzenie w pobliżu wejścia do budynku oraz wejścia do windy miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonania utwardzenia terenu.
Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu widny wiąże się z koniecznością rozebrania znajdującego się tam budynku gospodarczego. Zapewni to swobodny dostęp do windy oraz nie zakłóci ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości. W ramach koniecznych do wykonania robót przewiduje się:
- rozebranie budynku gospodarczego. Budynek przewidziany do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wewnętrzne i działowe wykonane są z cegły silikatowej pełnej. Stropodach wykonano z płyt korytkowych z pokryciem papowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Powierzchnia użytkowa: 33,46m2. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Kubatura: 125,00m3. Wysokość: 3,00m.
- wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 84m2, wraz z pełnym zakresem robót ziemnych, wykonaniem warstwy odsączającej, podbudową z kruszywa oraz nawierzchnią z kostki,
- przebudowę wejścia do piwnicy poprzez osadzenie blachy stalowej ryflowanej w ramie stalowej, z możliwością demontażu, do umożliwi przejście oraz przejazd wzdłuż budynku np. na wózku,
- uzupełnienie ogrodzenia w związku z rozbiórką budynku, na wzór istniejącego – ok.9 mb,
- oznakowanie poziome miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej, przez malowanie farbą chlorokauczukową zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zadanie Nr 2 pn.: ,,Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy”.
Zakres zadania dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej. Wykonanie w/w robót jest niezbędne przed budową windy i wykonaniem utwardzenia terenu w obrębie dojścia do windy.
W szczególności, należy wykonać:
1) Ocieplenie ściany zewnętrznej wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 121m2.
2) Ocieplenie ścian fundamentowych – wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 20m2.
3) Obróbki blacharskie związane z dociepleniem
4) Wymiana fragmentu instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zadanie Nr 3 pn.: ,,Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności”.
Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądu technicznego urządzenia dźwigowego zgodnie z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz.U. 2021, poz. 272 t. j. ze zm.).
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlany, przedmiary robót, Plan BIOZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót które ą załącznikami do SWZ.
Po zmianie:
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 5516, Obręb ewidencyjny: Miasto Wągrowiec, Gmina Miejska Wągrowiec, Powiat: wągrowiecki, Województwo: wielkopolskie.
Zadanie Nr 1 pn.: ,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Umożliwienie osobom na wózku oraz ułatwienie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i innym użytkownikom komunikacji w budynku, poprzez dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych.
Przewiduje się dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych - dźwig o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, udźwig 825 kg +-5%, liczna przystanków 4, prędkość podnoszenia min. 1m/s, wolna przestrzeń na platformie min. 1400 x 1400 mm, sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra-dół, kabina przelotowa pod kątem 90st., drzwi przystankowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 4szt. stal nierdzewna szczotkowana, drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 2szt. stal nierdzewna szczotkowana, maszynownia - w nadszybiu (szafa sterowa montowana na ścianie na najwyższym przystanku ) stal nierdzewna szczotkowana, kabina - ściany: stal nierdzewna szczotkowana, podłoga: płytki antypoślizgowe, sufit: stal nierdzewna oświetlenie typu LED, bariera świetlna, wyświetlacz matrycowy, kaseta dyspozycji standardowa długa ze stali nierdzewnej, przyciski z kodem Braillea, interkom, przyciski otwierania i zamykania drzwi, sygnalizacja przeciążenia, gong, lustro (na ścianie), poręcz, systemem wentylacji i odprowadzeniem skroplin. Na każdym przystanku wyświetlacz i strzałki kontynuacji jazdy montowana na ścianie. Zjazd pożarowy. Komunikacja ze służbami ratowniczymi poprzez system GSM. Zjazd awaryjny do najbliższego przystanku. W zakres prac wchodzi również opracowanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej. W ramach zadania przewiduje się również budowę szybu windowego o konstrukcji żelbetowej, z wypełnieniem z cegieł silikatowych, wraz z okładziną z paneli stalowych i przeszklonym wiatrołapem, zabezpieczającym szyb przed przemarzaniem.
W związku z przewidywaną lokalizacją szybu windowego w szycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych, wykonać należy:
- rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych,
- rozkucie otworów drzwiowych do windy,
- wywiezienie gruzu z rozbiórki wysypisko, z załadowaniem i wyładowaniem i opłatą utylizacyjną,
- wykucie z muru krat, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien PCV i podokienników.
- dostosowanie wielkości otworów w ścianie szczytowej do potrzeb windy poprzez częściowe zamurowanie z cegły pełnej oraz osadzenie nadproży prefabrykowanych.
2) Udogodnienie dla osób na wózku oraz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w komunikacji w otoczeniu budynku, poprzez utworzenie w pobliżu wejścia do budynku oraz wejścia do windy miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonania utwardzenia terenu.
Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu widny wiąże się z koniecznością rozebrania znajdującego się tam budynku gospodarczego. Zapewni to swobodny dostęp do windy oraz nie zakłóci ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości. W ramach koniecznych do wykonania robót przewiduje się:
- rozebranie budynku gospodarczego. Budynek przewidziany do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wewnętrzne i działowe wykonane są z cegły silikatowej pełnej. Stropodach wykonano z płyt korytkowych z pokryciem papowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Powierzchnia użytkowa: 33,46m2. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Kubatura: 125,00m3. Wysokość: 3,00m.
- wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 84m2, wraz z pełnym zakresem robót ziemnych, wykonaniem warstwy odsączającej, podbudową z kruszywa oraz nawierzchnią z kostki,
- przebudowę wejścia do piwnicy poprzez osadzenie blachy stalowej ryflowanej w ramie stalowej, z możliwością demontażu, do umożliwi przejście oraz przejazd wzdłuż budynku np. na wózku,
- uzupełnienie ogrodzenia w związku z rozbiórką budynku, na wzór istniejącego – ok.9 mb,
- oznakowanie poziome miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej, przez malowanie farbą chlorokauczukową zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zadanie Nr 2 pn.: ,,Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy”.
Zakres zadania dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej. Wykonanie w/w robót jest niezbędne przed budową windy i wykonaniem utwardzenia terenu w obrębie dojścia do windy.
W szczególności, należy wykonać:
1) Ocieplenie ściany zewnętrznej wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 121m2.
2) Ocieplenie ścian fundamentowych – wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 20m2.
3) Obróbki blacharskie związane z dociepleniem
4) Wymiana fragmentu instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zadanie Nr 3 pn.: ,,Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności”.
Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądu technicznego urządzenia dźwigowego zgodnie z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz.U. 2021, poz. 272 t. j. ze zm.).
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlany, przedmiary robót, Plan BIOZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót które ą załącznikami do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
40
Po zmianie:
140
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu do Umowy na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych); pod warunkiem wykonania protokołu koniczności, z którego będzie wynikała konieczność / zasadność wykonania tych robót oraz wydłużenie terminu realizacji;
2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, epidemię, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na realizację zamówienia oraz oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
5) zmiana terminu realizacji umowy aneksem do umowy, w przypadku konieczności zapewnienia dłuższego terminu realizacji robót, wynikających z terminów dostaw materiałów lub urządzeń (w tym w związku z panującym stanem pandemii), pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, udokumentowania go (np. poprzez przedstawienia kopii zamówień, zleceń, umów, informacji od dostawców); powyższa okoliczność powinna znaleźć odzwierciedlenie w protokole spisanym przez uczestników procesu budowlanego;
6) zmiana kierownika budowy (kierowników robót) i inspektora nadzoru – pod warunkiem złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem i udokumentowaniem, że zaproponowany nowy kierownik budowy (robót) spełnia wymagania postawione w SWZ;
7) Zmiana kwoty umownej:
Pozostałe zmiany umowy znajdują się w paragrafie 9 projektowanych postanowieniach umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu do Umowy na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych); pod warunkiem wykonania protokołu koniczności, z którego będzie wynikała konieczność / zasadność wykonania tych robót oraz wydłużenie terminu realizacji;
2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, epidemię, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na realizację zamówienia oraz oświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;
5) zmiana terminu realizacji umowy aneksem do umowy, w przypadku konieczności zapewnienia dłuższego terminu realizacji robót, wynikających z terminów dostaw materiałów lub urządzeń (w tym w związku z panującym stanem pandemii), pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, udokumentowania go (np. poprzez przedstawienia kopii zamówień, zleceń, umów, informacji od dostawców); powyższa okoliczność powinna znaleźć odzwierciedlenie w protokole spisanym przez uczestników procesu budowlanego;
6) zmiana kierownika budowy (kierowników robót) i inspektora nadzoru – pod warunkiem złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem i udokumentowaniem, że zaproponowany nowy kierownik budowy (robót) spełnia wymagania postawione w SWZ;
7) Zmiana kwoty umownej:
Pozostałe zmiany umowy znajdują się w paragrafie 9 skorygowanych projektowanych postanowieniach umowy.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miejskiego w Wągrowcu oraz jedn. organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Miejskiej Wągrowiec
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.