eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › ,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791336

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cysterska 22

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672680800

1.5.8.) Numer faksu: 672680803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wagrow@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b118c632-1c68-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005976

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001947/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia d

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190798/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.11.2021.FZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 403502,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Miejsce realizacji zamówienia: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 5516, Obręb ewidencyjny: Miasto Wągrowiec, Gmina Miejska Wągrowiec, Powiat: wągrowiecki, Województwo: wielkopolskie.
Zadanie Nr 1 pn.: ,,Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Umożliwienie osobom na wózku oraz ułatwienie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i innym użytkownikom komunikacji w budynku, poprzez dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych.
Przewiduje się dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych - dźwig o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, udźwig 825 kg +-5%, liczna przystanków 4, prędkość podnoszenia min. 1m/s, wolna przestrzeń na platformie min. 1400 x 1400 mm, sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra-dół, kabina przelotowa pod kątem 90st., drzwi przystankowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 4szt. stal nierdzewna szczotkowana, drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe, 2 panelowe 2szt. stal nierdzewna szczotkowana, maszynownia - w nadszybiu (szafa sterowa montowana na ścianie na najwyższym przystanku ) stal nierdzewna szczotkowana, kabina - ściany: stal nierdzewna szczotkowana, podłoga: płytki antypoślizgowe, sufit: stal nierdzewna oświetlenie typu LED, bariera świetlna, wyświetlacz matrycowy, kaseta dyspozycji standardowa długa ze stali nierdzewnej, przyciski z kodem Braillea, interkom, przyciski otwierania i zamykania drzwi, sygnalizacja przeciążenia, gong, lustro (na ścianie), poręcz, systemem wentylacji i odprowadzeniem skroplin. Na każdym przystanku wyświetlacz i strzałki kontynuacji jazdy montowana na ścianie. Zjazd pożarowy. Komunikacja ze służbami ratowniczymi poprzez system GSM. Zjazd awaryjny do najbliższego przystanku. W zakres prac wchodzi również opracowanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej. W ramach zadania przewiduje się również budowę szybu windowego o konstrukcji żelbetowej, z wypełnieniem z cegieł silikatowych, wraz z okładziną z paneli stalowych i przeszklonym wiatrołapem, zabezpieczającym szyb przed przemarzaniem.
W związku z przewidywaną lokalizacją szybu windowego w szycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych, wykonać należy:
- rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych,
- rozkucie otworów drzwiowych do windy,
- wywiezienie gruzu z rozbiórki wysypisko, z załadowaniem i wyładowaniem i opłatą utylizacyjną,
- wykucie z muru krat, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien PCV i podokienników.
- dostosowanie wielkości otworów w ścianie szczytowej do potrzeb windy poprzez częściowe zamurowanie z cegły pełnej oraz osadzenie nadproży prefabrykowanych.
2) Udogodnienie dla osób na wózku oraz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w komunikacji w otoczeniu budynku, poprzez utworzenie w pobliżu wejścia do budynku oraz wejścia do windy miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonania utwardzenia terenu.
Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu widny wiąże się z koniecznością rozebrania znajdującego się tam budynku gospodarczego. Zapewni to swobodny dostęp do windy oraz nie zakłóci ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości. W ramach koniecznych do wykonania robót przewiduje się:
- rozebranie budynku gospodarczego. Budynek przewidziany do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wewnętrzne i działowe wykonane są z cegły silikatowej pełnej. Stropodach wykonano z płyt korytkowych z pokryciem papowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Powierzchnia użytkowa: 33,46m2. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Kubatura: 125,00m3. Wysokość: 3,00m.
- wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 84m2, wraz z pełnym zakresem robót ziemnych, wykonaniem warstwy odsączającej, podbudową z kruszywa oraz nawierzchnią z kostki,
- przebudowę wejścia do piwnicy poprzez osadzenie blachy stalowej ryflowanej w ramie stalowej, z możliwością demontażu, do umożliwi przejście oraz przejazd wzdłuż budynku np. na wózku,
- uzupełnienie ogrodzenia w związku z rozbiórką budynku, na wzór istniejącego – ok.9 mb,
- oznakowanie poziome miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej, przez malowanie farbą chlorokauczukową zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zadanie Nr 2 pn.: ,,Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy”.
Zakres zadania dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej. Wykonanie w/w robót jest niezbędne przed budową windy i wykonaniem utwardzenia terenu w obrębie dojścia do windy.
W szczególności, należy wykonać:
1) Ocieplenie ściany zewnętrznej wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 121m2.
2) Ocieplenie ścian fundamentowych – wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej
Powierzchnia ścian do ocieplenia około 20m2.
3) Obróbki blacharskie związane z dociepleniem
4) Wymiana fragmentu instalacji odgromowej
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zadanie Nr 3 pn.: ,,Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności”.
Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądu technicznego urządzenia dźwigowego zgodnie z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz.U. 2021, poz. 272 t. j. ze zm.).
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, (tj. projekt budowlany, przedmiary robót, Plan BIOZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót które ą załącznikami do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462450,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462450,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462450,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO Jarosław Mikołajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661650247

7.3.3) Ulica: Lipowa 29A

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462450,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.