Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214119/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00222985/01 - Wynik z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA IM. DR. N. MED. ZBIGNIEWA ŻAKA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjno - Gospodarcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351516973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-135
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126336826
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sag@wps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef201898-4e71-4f76-94be-1ef6cc4ae4db1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef201898-4e71-4f76-94be-1ef6cc4ae4db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, ortodontycznych, narzędzi stomatologicznych, testów diagnostycznych, środków jednorazowego użytku oraz jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPS.SAG.272-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316236,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 141200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy narzędzi stomatologicznych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 68200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 47200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ortodontycznych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33138000-6 - Aparaty korekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy systemów diagnostycznych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124110-9 - Systemy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 11900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy przyłbic do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18443500-1 - Osłony oczu
4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 szt. wyparzarki do wosku do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 4470,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 2 szt. myjek ultradźwiękowych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne
4.5.5.) Wartość części: 1140,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 szt. endometru do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 2 szt. lamp polimeryzacyjnych do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6850,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 1 szt. poduszki stabilizującej głowę pacjenta do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przezZamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do
miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 pok. 413. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na
dostarczony towar. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmian.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych). 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie charakterystyk
oferowanych towarów oraz dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie Polski
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 276,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72195,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72195,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72195,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72195,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-16 do 2026-05-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49070,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49070,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49070,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AO EAST EUROPE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242546490
7.3.3) Ulica: Czarodzieja 16/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-116
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49070,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-20 do 2026-05-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17262,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19452,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17262,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17262,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2026-05-20Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4718,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4718,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4718,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław Oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4718,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1399,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1399,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław Oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1399,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3823,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3823,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3823,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław Oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3823,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7020,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7020,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7020,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław Oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7020,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL SA Wrocław Oddział Kraków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208
7.3.3) Ulica: Balicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-149
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
więcej: Osłony oczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





