eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRemont pionu budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki oraz Wydziału Mechanicznego Technologicznego w części zajmowanej przez administrację centralną Uczelni



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pionu budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki oraz Wydziału Mechanicznego Technologicznego w części zajmowanej przez administrację centralną Uczelni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pionu budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki oraz Wydziału Mechanicznego Technologicznego w części zajmowanej przez administrację centralną Uczelni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3654b444-3325-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.87 ia1/b/21/76 Remont pionu budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki oraz Wydziału Mechanicznego Technologicznego w części zajmowanej przez administrację centralną Uczelni”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242736/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/77/HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 455078,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych i korytarzy na piętrach II – V w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach, w części zajmowanej przez administrację centralną. W zakres robót wchodzą: wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadzki na V piętrze, dostawa i montaż koryt kablowych na II, III i IV piętrze wraz z przeniesieniem instalacji niskoprądowych i silnoprądowych. Prace należy wykonać zgodnie z SWZ, której integralną częścią są przedmiary robót oraz STWiOR.

2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.12.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie UNIEWAŻNIONO na mocy art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie:
Cena najkorzystniejszej oferty, tj. 523.016,98 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 373.164,04 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523016,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754005,52 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA: W pkt 4.3.) niniejszego zamówienia nie podano łącznej wartości poszczególnych części zamówienia, ponieważ na dzień wszczęcia postępowania kwota ta wynosząca 298.380,58 zł, była mniejsza niż wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT), a takiej sytuacji nie przewiduje formularz niniejszego ogłoszenia.
Wyżej podana wartość planu w kwocie 298.380,58 zł to wartość planu zamówień publicznych dla budynku BU/0023 w wersji 10. Plan zamówień publicznych jest w trakcie comiesięcznej aktualizacji, a przedmiot niniejszego zamówienia zostanie uwzględniony w 11 wersji planu, co za tym idzie, powyżej podano kwotę z planu obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania, co nie zmienia faktu, iż dla budynku BU/0023 udziela się w bieżącym roku innych zamówień – Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.