Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg powiatowych w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 60
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 57 25 513
1.5.8.) Numer faksu: 82 57 25 513
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpwlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpwlodawa.bip.mbnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg powiatowych w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6716344c-30a8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002400/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg powiatowych w sezonach zimowych 2021/2022 i 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.372.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Odśnieżanie dróg wg standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego.b) Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do wykonywania usług
c) Zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu przewidzianego do wykonywania usług.
Trasa I części zamówienia:
Włodawa – Orchówek (1724L) – przejazd drogą gminną - Okuninka (1726) - St. Kol. Sobibór (1727) – DW 816 - St. Kol. Sobibór (1727) – Osowa Wieś (1728) do punktu czerpania wody – Macoszyn Piaski (1729) – Macoszyn – Stulno (1722) – Potoki (1732L) - Uhrusk (1733) – Łukówek (granica pow. Uhrusk (1733) – Stulno – Macoszyn (1722) - Okuninka (1726) – Tarasiuki (1725) koniec nawierzchni – Okuninka (1725) – Okuninka (1726) - Włodawa
Włodawa - Suszno (1734) – Różanka DPS (1743) – Kol. Różanka (1706) - Dołhobrody (1703) - Janówka (1090) – DK63 – Janówka - Hanna (1090) – Kuzawka (1701) – Hanna – Dańce (1091) - Romanów (1091) – Dańce –Holeszów Nowy (1700) – Hanna (1735) - Holeszów Nowy (1700) - Pogorzelec (1094) granica powiatu – Holeszów (1095) granica powiatu - Holeszów Nowy (1095) - Lack (1700) – Zaświatycze – Sk. 816 (1702) – Lack (1702) - Żuków (1700) do wysypiska – Żuków – Konstantyn (1704) – Dańce (1700) – Hanna (1091) – Dołhobrody (1703) - Włodawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Odśnieżanie dróg wg standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego.b) Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do wykonywania usług
c) Zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu przewidzianego do wykonywania usług.
Włodawa - Suszno (1734) – Różanka DPS (1743) – Kol. Różanka (1706) - Dołhobrody (1703) - Janówka (1090) – DK63 – Janówka - Hanna (1090) – Kuzawka (1701) – Hanna – Dańce (1091) - Romanów (1091) – Dańce –Holeszów Nowy (1700) – Hanna (1735) - Holeszów Nowy (1700) - Pogorzelec (1094) granica powiatu – Holeszów (1095) granica powiatu - Holeszów Nowy (1095) - Lack (1700) – Zaświatycze – Sk. 816 (1702) – Lack (1702) - Żuków (1700) do wysypiska – Żuków – Konstantyn (1704) – Dańce (1700) – Hanna (1091) – Dołhobrody (1703) - Włodawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Odśnieżanie dróg wg standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego.b) Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do wykonywania usług
c) Zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu przewidzianego do wykonywania usług.
Urszulin - Hańsk (1624L) – Dubeczno (1721L) – Osowa – Dubeczno (1721L) - Hańsk(1624L) - Wojciechów (1719L) - Urszulin - Wola Wereszczyńska - Lipniak (1624L) - Łomnica (1626L) - Zawadówka (1715L) - Urszulin - Załucze (1716L) - Urszulin - Wereszczyn - Borysik (1717L) Wereszczyn - Wólka Tarnowska - (1718L) - Wereszczyn - Sęków - Świerszczów (1718L) - Wereszczyn - Urszulin - Sumin - Grabniak (1716L) - Urszulin - Wólka Wytycka - Wytyczno - Lubowierz - Szczęśniki - Luta - DW 812 - Luta - Szczęśniki - Lubowierz - Wytyczno - Wólka Wytycka - Urszulin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56950,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Odśnieżanie dróg wg standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego.b) Utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do wykonywania usług
c) Zapewnienie we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo – remontowej sprzętu przewidzianego do wykonywania usług.
Włodawa – Adampol – Suchawa (1711) – Suchawa Wieś (1710) – Adampol – Wyryki Adampol – Korolówka Osada (1706) – Wyryki Adampol (1638) – Lecznica, Ośrodek Zdrowia (1700) – Kamień do figurki (1709) – Skorodnica – Stary Brus (Dw 819) (1707) – Lubień –Kaplonosy (1707) – Zahajki (1623) – Kol. Zahajki – Zahajki (1621) – Krzywowierzba (1623) – Zahajki (1623) – Lipówka (1621) – Lipówka (1708) – Hola (1708) – Kropiwki – Hola –Wołoskowola (1622L) – Hola Wieś (1709) – Hola – Lipówka (1708_ - Zahajki (1621) – Kaplonosy (1623) – Lubień (1707) – Wyryki Adampol (1638) – Korolówka Osada (1706) – Korolówka 1705 - Włodawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 56950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-158-34-04
7.3.3) Ulica: MARYNIN 16
7.3.4) Miejscowość: RUDA HUTA
7.3.5) Kod pocztowy: 22-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
jakie przetargi wygrała firma
TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72338,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72338,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72338,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO - TRANSPORTOWA "TRANS-POL" DOROSZ CZESŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565-100-21-32
7.3.3) Ulica: STAWKI 79
7.3.4) Miejscowość: RÓŻANKA
7.3.5) Kod pocztowy: 22-211
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa Czesław Dorosz "TRANS - POL"
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa Czesław Dorosz "TRANS - POL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72338,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73072,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73072,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73072,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOMUNALNE SZCZEPANIK EWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 565-111-51-90
7.3.3) Ulica: KWIATOWA 53
7.3.4) Miejscowość: URSZULIN
7.3.5) Kod pocztowy: 22-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWA SZCZEPANIK USŁUGI KOMUNALNE
jakie przetargi wygrała firma
EWA SZCZEPANIK USŁUGI KOMUNALNE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73072,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69768 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69768 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69768 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 563-158-34-04
7.3.3) Ulica: MARYNIN 16
7.3.4) Miejscowość: RUDA HUTA
7.3.5) Kod pocztowy: 22-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
jakie przetargi wygrała firma
TUR-BUD REMONTY I WYKOŃCZENIA PIOTR TUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69768 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.