eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGI UBEZPIECZENIOWE: Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:
Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego,
mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne
Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 683 79 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.krakow@lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych, wdrożenie wyników badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:
Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego,
mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne
Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bacfdfab-4071-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie, ubezpieczenia komunikacyjne oraz OC Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizejprogow- unijnych.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://icimb.bip-e.
pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargiponizejprogowunijnych.
html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania
i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca
2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć
Badawcza ŁUKASIEWICZ - Dyrektor Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121310/01 z dnia 2021-07-20
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
z siedzibą w Krakowie, przy ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków; Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ -
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa
8, 31-983 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@icimb.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Jednocześnie
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14
ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FL.261.35.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: UBEZPIECZENIE MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, MIENIA W TRANSPORCIE ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE. Ubezpieczający SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB)
31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
NIP 5250007626
Regon 000056377
Ubezpieczony SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB)
31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
NIP 5250007626
Regon 000056377
Okres trwania umowy 24 miesiące tj. od 01.01.2022 do 31.12.2023 z podziałem na dwa roczne okresy ubezpieczenia.

Ubezpieczyciel potwierdzi ochronę w odniesieniu do każdego z rocznych okresów ubezpieczenia odrębnym dokumentem ubezpieczenia (polisą).
Okres ubezpieczenia I okres polisowy: 01.12.2021 r. – 30.11.2022 r.
II okres polisowy: 01.12.2022 r. – 30.11.2023 r.
Miejsce ubezpieczenia Teren Rzeczypospolitej Polskiej, w tym m.in. wszystkie lokalizacje, w których prowadzona jest działalność Ubezpieczającego, składowane jest mienie, prowadzone są imprezy plenerowe, ośrodki wczasowe, etc.

Główne lokalizacje prowadzonej działalności, to:
 Warszawa, ul. Postępu 9
 Warszawa, ul. Kupiecka 4
 Gliwice, ul. Toszecka 99
 Opole, ul. Oświęcimska 21
 Kraków, ul. Cementowa 8
 Kraków, ul. Lipowa 3
 Kraków, ul. Romanowicza 19a
Przedmiot ubezpieczenia a) Budynki i budowle wraz z infrastrukturą i instalacjami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania budynku i budowli zgodnie z jego przeznaczeniem, takimi jak m.in. sieci, w tym wodno-kanalizacyjne, elektryczne, energetyczne*, przyłącza*, instalacje, w tym stacje transformatorowe*, węzły cieplne*, ogrodzenia, mury, bramy, przejazdy, place, parkingi, szlabany, drogi, chodniki, oświetlenie nieruchomości, wykończenia terenu (elementy zieleni, skarpy, etc), nakłady adaptacyjne (w tym m.in. drzwi, rolety, zabezpieczenia przeciwkradzieżowe), obiekty małej architektury oraz nakłady adaptacyjne.
b) Maszyny i urządzenia**, wyposażenie, pozostałe środki trwałe, w tym sprzęt elektroniczny powyżej 10 lat od daty produkcji
c) Zbiory biblioteczne
d) Środki obrotowe
e) Mienie osób trzecich
f) Szyby i inne elementy szklane
g) Mienie pracownicze
h) Wartości pieniężne w lokalu
i) Inne wartości - platyna w lokalu, w kasie i w skarbcu

* Dla sieci nie obowiązuje limit odległości, pod warunkiem, że sieci te pozostają w posiadaniu Ubezpieczonego.
**Maszyny stanowiące integralną część budynku, w tym m.in. windy, klimatyzatory, etc. oraz pozostałe maszyny i urządzenia.
Zakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia, zniszczenia lub utraty mienia na skutek nagłych, niespodziewanych i niezależnych od woli Ubezpieczającego zdarzeń losowych z włączeniem m.in. ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti, powodzi w tym także w odniesieniu do mienia znajdującego się na terenie, gdzie występowała powódź lub na obszarach bezpośrednio zagrożonych powodzią, dymu, sadzy, osmaleniu, eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, pośredniego działania wyładowań atmosferycznych, wysokiego i niskiego napięcie i zjawisk pochodnych, działanie wody, w tym m.in. zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych i gruntowych, cofnięcie się wody, ścieków lub innych cieczy i substancji, deszczu nawalnego, zalania przez nieszczelności okienne i drzwiowe, pary wodnej i cieczy, mrozu, gradu, śniegu, samoczynne uruchomienie instalacji tryskaczowej, gaśniczej lub z innego powodu innych niż w skutek pożaru, nieumyślne pozostawienie kranów lub innych zaworów, trąby powietrzne, huragan, działanie wiatru, lawiny, osunięcie i zapadanie się ziemi, uderzenie pojazdu (wszelkiego rodzaju) niezależnie kto jest jego właścicielem w tym szkody w samym pojeździe, o ile zgłoszony jest do ubezpieczenia lub uderzenie/upadek jakiegokolwiek innego mienia/rzeczy/obiektu w ubezpieczony przedmiot, w tym upadek/uderzenie drzew, roślin, itp., szyb i innych elementów szklanych, ryzyko katastrofy budowlanej, ryzyko awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń, błąd ludzki, wady produkcyjne i materiałowe, szkody podczas oraz w wyniku konserwacji, naprawy, remontu, instalacji, utrzymania technicznego, rozruchu próbnego, testów, montażu i demontażu.

Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również:
 szkody powstałe podczas tymczasowego magazynowania oraz w czasie tymczasowego wyłączenia z użytkowania,
 szkody w mieniu, które nie zostało jeszcze zainstalowane i nie został jeszcze przygotowane do eksploatacji (np. jest jeszcze zapakowane),
 szkody w trakcie montażu, demontażu i rozruchu próbnego.

Ochroną ubezpieczeniową objęte jest mienie bez względu na jego wiek, stopień zużycia technicznego czy stopień umorzenia.
System ubezpieczenia / Baza wyceny wartości
a, b) wartość księgowa brutto, nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na sumy stałe,
c) zgodnie z wyceną, sumy stałe
d) koszt nabycia/wytworzenia, ubezpieczenia na sumy zmienne
f) wartość nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
e, g) wartość rzeczywista, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
h) wartość nominalna, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
i) wartość nabycia, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
 Określenie bazy wyceny będzie następowało w toku likwidacji szkody na podstawie zgromadzonych dokumentów.
 Przez odtworzenie mienia rozumie się:
o zakup nowego mienia o tych samych parametrach lub parametrach najbardziej zbliżonych;
o pobranie nowego mienia z magazynu centralnego;
o zastąpienie mienia na zasadach przesunięć magazynowych, stanów środka trwałego.
Suma ubezpieczenia
Łączna suma ubezpieczenia: 161.037.999,59 PLN, w tym:
a) 57.368.287,19 PLN
b) 89.071.908,43 PLN
c) 350.000,00 PLN
d) 7.894.584,24 PLN
e) 2.597.680,17 PLN
f) 50.000,00 PLN
g) 50.000,00 PLN
h) 48.000,00 PLN
i) 3.607.539,56 PLN

Najwyższa wartość w jednej lokalizacji: 62.949.504,87 PLN (dot. to lokalizacji w Warszawie ul. Postępu 9).
Podlimit dla ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, w tym graffiti 2.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia, z uwzględnieniem sublimitu dla ryzyka graffiti w wysokości 50 000,00 PLN na jedno i 100 000,00 PLN na wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.

Podlimit dla ryzyka kradzieży zwykłej 50.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla ryzyka awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń 500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla kosztów poszukiwania źródła szkody 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla ryzyka przepięcia (pośrednie uderzenie pioruna) 1.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia , limit na pierwsze ryzyko.
Podlimit dla katastrofy budowlanej 5.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

Składka 1. Składka za każdy okres ubezpieczenia płatna w IV równych ratach na podstawie polisy wystawionej przez Ubezpieczyciela.

2. I rata składki płatna nie wcześniej niż w ciągu 30 dni od daty wystawienia polisy przez Ubezpieczyciela.

3. II rata składki płatna do dnia 30.04. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.

4. III rata składki płatna do dnia 30.07. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.

5. IV rata składki płatna do dnia 30.10. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.

6. Składka za środki obrotowe jest składką minimalną i depozytową w wysokości 70% przewidywanej składki rocznej.

7. Datę zapłaty składki przyjmuje się, jako datę obciążenia rachunku Ł-ICIMB
Franszyza integralna Nie występuje
Franszyza redukcyjna
(na każde zdarzenie)  10% wartości szkody min 5 000,00 PLN dla ryzyka terroryzmu, sabotażu, zamieszek, niepokojów społecznych, rozruchów i strajków
 3 000 PLN – dla ryzyka awarii maszyny
 1 000 PLN – dla ryzyka katastrofy budowlanej
 200,00 PLN dla szyb,
 pozostałe ryzyka 500,00 PLN,

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunek dot. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.

2. Warunek dot. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający określa niżej wymienione warunki:
Stosownie do art. 60 oraz art. 121 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę - jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, osób bezpośrednio wykonujących czynności (tzw. „osoby dedykowane do obsługi klienta”) polegające na:
a) wystawianiu dokumentów ubezpieczeniowych;
b) wystawianiu aneksów oraz dodatków do zawartych umów ubezpieczenia;
c) wystawianiu dokumentów dotyczących płatności składki;
d) udziale w spotkaniach z Zamawiającym;
e) prowadzeniu kompleksowej obsługi na rzecz Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, w tym m.in.: obsługi administracyjnej zawartych umów, ich rozliczania, bieżącego kontaktu z Zamawiającym celem wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji przedmiotu umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 poz. 381 z późn. Zm.) obejmującej przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia we wszystkich grupach ryzyk – tylko w przypadku, jeżeli Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.
2. Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Stosownie do art. 60 oraz art. 121 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę - jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, osób bezpośrednio wykonujących czynności (tzw. „osoby dedykowane do obsługi klienta”) polegające na:
a) wystawianiu dokumentów ubezpieczeniowych;
b) wystawianiu aneksów oraz dodatków do zawartych umów ubezpieczenia;
c) wystawianiu dokumentów dotyczących płatności składki;
d) udziale w spotkaniach z Zamawiającym;
e) prowadzeniu kompleksowej obsługi na rzecz Zamawiającego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, w tym m.in.: obsługi administracyjnej zawartych umów, ich rozliczania, bieżącego kontaktu z Zamawiającym celem wyjaśniania wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji przedmiotu umowy.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia. Dopuszczane zmiany dotyczą:

1. Terminu realizacji zamówienia, w tym wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej umowy.

2. Realizacji dodatkowych i niezbędnych usług od dotychczasowego Wykonawcy po spełnieniu łącznie przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy.

3. Sytuacji, gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt. 3 a-b ustawy.

4. Zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia i zastąpienia go nowym Wykonawcą po spełnieniu jednej z przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy.

5. Zmian, niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy.

6. Zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

7. Jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań.

8. Nastąpi zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług;
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust. 5 pzp) Zmiana z pkt 8) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.