Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192525/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Chrobrego w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10952851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Chrobrego w Nasielsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd47674-e39f-4b65-87e4-8c20a2af6ea5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Chrobrego w Nasielsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192525
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 240344W. W ramach zamówienia zostanie wykonany następujący zakres:
- jezdnia: nawierzchnia o szerokości 6,00 m, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 10 cm;
- chodniki: lewostronny o długości 160,00 m i szerokości 2,00 m oraz prawostronny o długości 160,00 m i szerokości 2,00 m, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3-5 cm, warstwa wzmacniająca o grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem;
- zjazdy do posesji: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3-5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, warstwa wzmacniająco-wyrównująca o średniej grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem;
- kanalizacja deszczowa: woda opadowa oraz roztopowa odprowadzana za pomocą szczelnego systemu kanalizacji deszczowej o długości 152,60 m za pośrednictwem wpustów drogowych z osadnikami;
-oznakowanie pionowe: wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514784,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733272,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514784,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213765278
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 06-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFRASTRUKTURA BUD-59 SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514784,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI NASIELSK
- Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadań Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku na 2026 rok
- "Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku w latach 2026-2027"
- Budowa dróg gminnych - ulicy Ogrodowej oraz Jaworowej w Nasielsku oraz modernizacja dróg gminnych
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Nasielsk
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa wyniesionego skrzyżowania na drodze powiatowej 4351W w msc. Wola Ręczajska, gm. Poświętne"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





