eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiguda › Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i wybudowanie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Stawiguda - CZĘŚĆ 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i wybudowanie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Stawiguda – CZĘŚĆ 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zaprojektowanie i wybudowanie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Stawiguda – CZĘŚĆ 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a5cbbd-d636-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454), na następujące tematy inwestycyjne w Gminie Stawiguda:
1) Zamówienie składa się z pięciu zadań:
Zadanie 1:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Gągławkach na podstawie aktualnej dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SWZ).
Zadanie 2:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w celu uzbrojenia działek inwestycyjnych w miejscowości Miodówko, na podstawie aktualnej dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SWZ).
Zadanie 3:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (bez przyłączy) w miejscowości Pluski na podstawie aktualnych dokumentacji projektowych (załącznik nr 9 do SWZ).
Zadanie 4:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na kolonii miejscowości Wymój. Zadanie polega na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego na zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej długości ok. 3700 mb oraz zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej długości ok 2300 mb oraz wybudowanie ok 430 mb. Wykonawca PFU będzie zobowiązany uzyskać co najmniej warunków od odpowiednich instytucji. Zakres i orientacyjną lokalizację planowanych sieci przedstawiono na załączniku graficznym (załącznik nr 9 do SWZ) .
Zadanie 5:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej przy ul. Nad Łyną i Wspólnej w Bartągu.
Zadanie polega na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego na zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej długości ok. 500 mb oraz zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej długości ok 600 mb.
Wykonawca PFU będzie zobowiązany uzyskać co najmniej warunków od odpowiednich instytucji.
Zakres i orientacyjną lokalizację planowanych sieci przedstawiono na załączniku graficznym (załącznik nr 9 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Envi-Tech Małgorzata Sielska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321935582

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.