eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaScalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu-zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów... pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.15



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Scalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu–zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów… pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.8.) Numer faksu: 85 711 22 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.techniczny@pzd.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.pzd.sokolka.com/index.php?go=przetargi/21WDdbi9/przetarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi oraz przeprowadzanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w budynkach będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Scalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu–zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów… pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a94068-3042-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001021/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu - zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów" w ramach poddziałania "Wsparcie na

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Scalenie gruntów obiekt Ostrówek-Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu–zagospodarowania poscaleniowego operacji typu "Scalenie gruntów… pełna nazwa-Plan postępowań pkt 1.1.15

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239173/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD/WD-Bi/4112/9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2031137,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II
etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach
poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem
rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na
obiekcie ,,Ostrówek” w Gminie Suchowola.
1. Zamówienie obejmuje: Budowę i przebudowę dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu –zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania
,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i
leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie
,,Ostrówek” w Gminie Suchowola. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii
Europejskiej i budżetu państwa.
2. Zamówienie dotyczy:
1) Obiektu Nr 1 na działce o nr geod. 295;
2) Obiektu Nr 4 na działce o nr geod. 348;
3) Obiektu Nr 6 na działce o nr geod. 420;
4) Obiektu Nr 7 na działce o nr geod. 407;
5) Obiektu Nr 8 na działce o nr geod. 434;
6) Obiektu Nr 9 na działce o nr geod. 453;
7) Obiektu Nr 10 na działce o nr geod. 456;
8) Obiektu Nr 11 na działce o nr geod. 447;
9) Obiektu Nr 12 na działce o nr geod. 486;
- zgodnie z dokumentacją przetargową.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie prace ujęte w dokumentacji projektowej,
przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz
dokumentacji przetargowej.
4. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją przetargową oraz z lokalnymi
warunkami realizacji wykonania robót.
5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
1) urządzenia terenu budowy,
2) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
4) wykonania kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
5) opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
(konserwacja oznakowania),
6) ustawienia tablic informacyjnych – 2 szt.
7) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i
śmieci,
8) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –
naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
9) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz uszkodzonych obiektów istniejących i
elementów zagospodarowania terenu,
10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu
umowy i przekazania go do użytku,
11) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
12) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i
pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom
Zamawiającego,
13) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do
odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
14) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego) przy współudziale
niezależnego laboratorium drogowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,
15) utrzymania w dobrym stanie dróg dojazdowych i ewentualnych objazdów, z których będzie
korzystał przy przebudowie drogi,
16) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu
najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
6. Zamawiający, stosownie do treści art. 95 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) wymaga realizacji zamówienia
w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy
osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji
zamówienia zostały określone w Rozdziale II. Projektowane postanowienia umowy w sprawie
zamówienia publicznego przedmiotowego zamówienia. Powyższe wymagania określają w
szczególności:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań
związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac stanowią: dokumentacja
projektowa, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
oraz dokumentacja przetargowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola” ponieważ przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu 20.10.2021r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) pn.: „Scalenie gruntów obiekt Ostrówek - Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach II etapu – zagospodarowania poscaleniowego operacji typu ,,Scalenie gruntów’’ w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa’’ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na obiekcie ,,Ostrówek’’ w Gminie Suchowola”. Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono Specyfikację Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono termin składania ofert na dzień 05.11.2021r. godz. 09:00 oraz termin otwarcia ofert na dzień 05.11.2021r. godz. 10:00, co zostało wskazane i odnotowane w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, Ogłoszeniu o zamówieniu oraz miniPortalu i stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający - Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka działający w imieniu i na rzecz Powiatu Sokólskiego, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, w dniu w dniu 02.11.2021r. działając na mocy art. 284 ust. 2 Ustawy udzielił wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia w związku z zadanymi pytaniami Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu oraz na mocy art. 286 ust. 1 Ustawy dokonał niezbędnej zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W wyniku zmiany treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, w związku z odpowiedzią Zamawiającego na zadane w przedmiotowym postępowaniu pytania zmieniono i wyznaczono w dniu 02.11.2021r. nowy termin składania ofert na dzień 08.11.2021r. godz. 09:00 oraz nowy termin otwarcia ofert na dzień 08.11.2021r. godz. 10:00, przy braku odpowiedniej i wymaganej korekty terminów na miniPortalu, w związku z czym nastąpił brak możliwości złożenia ofert w zmienionym wydłużonym terminie składania ofert i do czasu jego upływu, a tym samym postępowanie zostało obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosownie do treści przesłanki zawartej w treści art. 255 pkt 6) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.