eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa urządzeń drukujących i komputerów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń drukujących i komputerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0bfc007-cfb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń drukujących i komputerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bfc007-cfb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045440/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2023.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43046,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia – Dostawa urządzeń drukujących, obejmująca dostawę:
a) Drukarek laserowych A4 (typ 1) – 7 szt.;
b) Laserowych urządzeń wielofunkcyjnych A4 (typ 2) – 3 szt.;
c) Atramentowego urządzenia wielofunkcyjnego A4 (typ 3) – 1 szt
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt, wskazany w pkt 1, był fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny oraz sprawny technicznie. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń. Dostarczane urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być wolne od wszelkich wad prawnych, w tym roszczeń osób trzecich oraz zajęć komornika sądowego. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących – załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry urządzeń są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
4. Gwarancja:
1) Zamawiający wymaga: dla Części I zamówienia - Dostawa urządzeń drukujących - gwarancji producenta na okres minimum 24 miesięcy,
2) Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru.
3) Przez okres udzielonej gwarancji producenta, Zamawiającemu będą również przysługiwać na przedmiot zamówienia uprawnienia wynikające z rękojmi za wady, na zasadach wynikających z KC.
(Ostateczny okres gwarancji wynikał będzie z oferty Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 22138,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia – Dostawa komputerów, obejmująca dostawę:
a) Komputerów stacjonarnych – 2 szt.;
b) Laptopów – 10 szt.;
c) Monitorów – 3 szt.
2. Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt, wskazany w pkt 1, był fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny oraz sprawny technicznie. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń. Dostarczane urządzenia wraz z oprogramowaniem muszą być wolne od wszelkich wad prawnych, w tym roszczeń osób trzecich oraz zajęć komornika sądowego. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE.
3. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było fabrycznie nowe (nie instalowane wcześniej na żadnych urządzeniach) i pochodziło z legalnych w Polsce kanałów dystrybucji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zamówienia – Dostawa komputerów - załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ;
Podane we wskazanym powyżej szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry urządzeń są minimalnymi parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia pod warunkiem, iż wszystkie minimalne parametry wskazane przez Zamawiającego będą spełnione.
5. W załączniku nr 1C do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 15.03.2023 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach stacjonarnych oferowanych przez Wykonawców (Część II zamówienia: komputer stacjonarny), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1B do SWZ).
6. W załączniku nr 1D do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark G3D Mark ze strony https://www.videocardbenchmark.net na dzień 15.03.2023 r., które służą sprawdzeniu, czy karta graficzna w komputerach stacjonarnych oferowanych przez Wykonawców (Część II zamówienia: komputer stacjonarny), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark G3D Mark wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1B do SWZ).
7. W załączniku nr 1E do SWZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 11.03.2023 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w laptopach oferowanych przez Wykonawców (Część II zamówienia - laptop), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1B do SWZ).
8. Gwarancja:
1) Zamawiający wymaga: dla Części II zamówienia - Dostawa komputerów – gwarancji producenta na okres minimum 24 miesięcy,
2) Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru.
3) Przez okres udzielonej gwarancji producenta, Zamawiającemu będą również przysługiwać na przedmiot zamówienia uprawnienia wynikające z rękojmi za wady, na zasadach wynikających z KC.
(Ostateczny okres gwarancji wynikał będzie z oferty Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 20908,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25057,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRINT SOLUTION" CYFROWE ROZWIĄZANIA DLA BIUR Łukasz Szoka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752582296

7.3.4) Miejscowość: Malina

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27650,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27650,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27650,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime Computers Dariusz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991266044

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-229

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27650,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.