Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225009/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050259294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 50
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontak@cuslapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11075371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07ae28c-5219-47aa-b1ff-b344c1c7036a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045790/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ”Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno- zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr FEPD.08.03-IZ.00-002/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.26.19.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55996 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. „SUKCES W DZIAŁANIU - reintegracja społeczno-zawodowa mieszkańców Łap” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno – zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr. FEPD.08.03-IZ.00-002/24 podczas realizacji działań w zakresie aktywizacji społecznej oraz zawodowej podczas spotkań grup samopomocowych z trenerami, instruktorami i specjalistami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 09.05.2025 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107537. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 19.05.20025 r. do godziny 08.00. Do wyznaczonego terminu składania oferta nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych, przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Otyniu
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej w 2026 roku.
- Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia chorych w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- "Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2026 roku."
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów "Centrum Usług Społecznych w Śremie w 2026 roku"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





