Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanego walca drogowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366919930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Wolności 4
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525860400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkim.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkimkoronowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanego walca drogowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e0144a-326c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEGO WALCA DROGOWEGO DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE
SP. Z O.O. ALEJE WOLNOŚCI 4, 86-010 KORONOWO
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 5 ustawy Pzp tj. niezgodna z przepisami ustawy oraz jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Wykonawca, na w/w zakup nie złożył oferty zgodnej z przepisami ustawy oraz z warunkami zamówienia. Została złożona faktura proforma zamiast formularza ofertowego Wykonawcy. Oferta, również nie została złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym Zamawiający w dniu otwarcia ofert odrzucił ofertę Wykonawcy. Taki błąd jest wynikiem działania samego Wykonawcy w zakresie sposobu złożenia oferty do postępowania.
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca na w/w zakup nie złożył oferty zgodnej z treścią zamówienia. Została złożona oferta z niezgodnymi parametrami zamówienia opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiającego. Tym samym Zamawiający w dniu otwarcia i po analizie oferty odrzucił ofertę Wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji)
- Dostawa cystern do wody pitnej oraz mobilnej zgrzewarki do wody pitnej - 4 części (Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji OLiOC)
- PRZYJĘCIE DO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przy Żłobku Samorządowym we Wtelnie (w ramach Programu "Aktywne Place Zabaw" 2025) (III)
więcej: przetargi w Koronowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





