Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588239/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00598913/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.galas@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6da79f6-434b-4fa4-915b-7323c804f5361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6da79f6-434b-4fa4-915b-7323c804f536
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439773/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach UW administrowanych przez BG-L
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588239
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/111/2024/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. I Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji systemów:sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania, sterowania klap i okien oddymiania i pożarowych, trzymaczy drzwi, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. II Konserwacja instalacji hydroforowych w oparciu o DTR producenta i wytyczne techniczne4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cz. III Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne UW4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu złożonej przez Wykonawcę CLAR System S.A. Ul. Klemensa Janickiego 20B 60-542 Poznań wynosi 900 360,00 zł brutto i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 307 500,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do w/w ceny dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.
Zgodnie z ugruntowanym orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej, zwanej dalej „KIO”, przepis art. 255 ust. 3 ustawy Pzp „wyraźnie wskazuje na możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, zatem ustawodawca decyzję w tym zakresie pozostawił wyłącznie zamawiającemu. Nie nakłada on również na zamawiającego obowiązku zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Ewentualne zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem zamawiającego” (wyrok KIO z dnia 9 grudnia 2022 r., sygn. akt 3129/22).
Zamawiający ma pełną autonomię co do podjęcia decyzji o poszukiwaniu dodatkowych środków na realizację zamówienia. Odmowa zwiększenia kwoty nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń i nie stanowi uzasadnionej podstawy do kwestionowania czynności unieważnienia przedmiotowego postępowania (zob. wyrok KIO z 22.01.2019 r. sygn. akt KIO 2608/18).
Reasumując, „[…] dla uzasadnienia dokonania czynności unieważnienia wystarczającym jest powołanie się na okoliczności, o których mowa w przepisie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. na wysokość kwoty jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz kwoty jaka została wskazana w ofercie wykonawcy najkorzystniejszego lub wykonawcy z najniższą ceną. Proste porównanie tych kwot wraz z informacją, że zamawiający nie podjął decyzji w przedmiocie zwiększenia kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, jest zdaniem Izby wystarczającym uzasadnieniem dokonania tej czynności.” (wyrok KIO z dnia 9 grudnia 2022 r., sygn. akt 3129/22)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronix s.c. Rafał Sowiński, Krystyna Sowińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016310722
7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 58A/173
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-111
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136382,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136382,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Mrozowski "Domatech"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012273102
7.3.3) Ulica: 3 maja 32/2
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136382,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie ekspertyzy technicznej oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmującej optymalizację systemu wentylacji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
- Kompleksowa obsługa techniczna systemu klimatyzacji i wentylacji z możliwością skorzystania z prawa opcji
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





