eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku

1.3.) Oddział zamawiającego: OPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006214618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnisko@ops-nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jo.nisko.bip.gmina.pl/index.php?id=1022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5cbba62-01c5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002990/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156220/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SFK.271.3.1.2021.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa wyżywienia dziennego dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku w formie cateringu na potrzeby realizacji projektu dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VII-IX RPO WP 2014-2020 realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku w ramach Osi priorytetowej: VIII Integracja społeczna, Nazwa działania - 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
Usługa cateringowa wraz z dostawą obejmuje 30 uczestników DDP.
Miejsce wykonania usługi:
Dzienny Dom Pomocy dla seniorów w Nisku, ul. Fryderyka Chopina 31
Zamawiający oczekuje elastyczności w dowozie gotowych posiłków
Przewidywana (szacunkowa) ilość obiadów w okresie objętym umową, to ok. 14520 posiłków.Ilość zamawianych posiłków może ulec zmianie w związku z frekwencją uczestników placówki.Ilość może również ulec zmianie np. w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy w Nisku lub w związku z jego zamknięciem, którego
wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją pandemiczną. Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby odbiorców świadczeń ani liczby posiłków. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę
maksymalnej liczby posiłków nie może spowodować jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r. Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji usług cateringowych w związku z przesunięciem rozpoczęcia działalności Dziennego Domu Pomocy dla seniorów w Nisku lub w związku z sytuacją niezależną od Zamawiającego, np. w związku z obostrzeniami wynikającymi z pandemii. Jeżeli w dniu podpisania umowy będzie obowiązywał na terenie Polski stan epidemii lub stan zagrożenia epidemicznego z powodu COVID-19 i w związku z tym wykonanie zamówienia będzie niemożliwe, termin rozpoczęcia świadczenia usługi ustala się na niezwłocznie po zniesieniu stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego z powodu COVID –19 w Polsce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja "Podkowa"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651203553

7.3.4) Miejscowość: Nowosielec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.