eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.piotrkowicz@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy podstawowych odczynników chemicznych oraz chemikaliów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af705aa-1b7c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Dostawy podstawowych odczynników chemicznych i podstawowych chemikaliów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188458/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WChZP/05/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są podstawowe odczynniki chemiczne – 88 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkuset litrów lub kilogramów w zależności od asortymentu; Wykazy odczynników będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 132976,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są rozpuszczalniki do chromatografii – 10 pozycji asortymentowych w ilościach od kilku do kilkudziesięciu litrów w zależności od asortymentu; Wykazy rozpuszczalników będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 18457,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są aceton i metanol techniczny – 2 pozycje asortymentowe w ilościach 4 000 litrów acetonu i 150 litrów metanolu; Wykazy chemkaliów będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24320000-3 - Zasadowe organiczne substancje chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 20514,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest alkohol etylowy skażony – 2 pozycje asortymentowe w ilościach 250 litrów i 750 litrów Wykazy alkoholi będących przedmiotem
zamówienia wraz z wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem
stanowią załącznik nr 1 do SWZ. Podane w załączniku nr 1 roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z
ostatnich dwóch lat. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych bieżących
potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne
zapotrzebowanie. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości towarów niż wymienione w załączniku nr 1 dla poszczególnych
pozycji asortymentowych nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Dostawy
odczynników będących przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie
zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment oraz ilość zamawianych towarów w terminie nie dłuższym niż 10 dni
roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 6095,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179757,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179757,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179757,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Chem Hurtownia Odczynników Chemicznych Piotr Bartocha Duchnice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341427920

7.3.3) Ulica: ul. Boczna 10

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179757,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Załączniku nr 1 do Swz (Opis przedmiotu zamówienia) w poz. nr 4 - Metanol do LC-MS - Zamawiający określił szacunkowe zapotrzebowanie odczynnika na poziomie 12,5 litra oraz w poz. nr 7 - n-Heksan do HPLC 99% - na poziomie 25 litrów natomiast w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do Swz Zamawiający wskazał odpowiednio dla poz. nr 4 zapotrzebowanie na 75 litrów zaś w poz. nr 7 na 10 litrów.
Przywołane zapisy Załączników nr 1 i 3 do Swz są sprzeczne. Zamawiający na obecnym etapie postępowania tj. po upływie terminu składania ofert, nie może zmienić treści Swz, nie ma możliwość naprawienia zaistniałego błędu i wyeliminowania wady w postępowaniu, w konsekwencji nie może usunąć jego wadliwych zapisów. W związku z powyższym, Zamawiający nie może dokonać oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Stosownie do art. 255 pkt 6 ustawy Zamawiający jest zobligowany unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17845,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21985,02 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24975,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24975,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24975,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Odczynników Chemicznych Butra - Jacek Skrzypek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360012222

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 75

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24975,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6961,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12484,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6961,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Odczynników Chemicznych Butra Jacek Skrzypek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8360012222

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 75

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6961,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.