eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarczyn › Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 715 79 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db0fa92b-d52b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0fa92b-d52b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014615/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa SPZOZ w Tarczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.5.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22734709,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przebudowy istniejącego budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Warszawskiej 42 w Tarczynie wraz z jego rozbudową o sale szpitala jednodniowego, gabinety lekarskie, pomieszczenia i infrastrukturę towarzyszącą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt i specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I:
1) rozebranie istniejącego budynku administracji (powierzchnia zabudowy 187 m2, wysokość budynku 12,5 m),
2) przebudowę części istniejącego budynku SPZOZ (w pełnym zakresie z robotami wykończeniowymi),
3) wykonanie budynku w stanie surowym zamkniętym z elewacją,
4) wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, wentylacji, klimatyzacji oraz gazów medycznych,
5) wykonanie budynku technicznego,
6) wykonanie sieci zewnętrznych wraz z usunięciem kolizji,
7) zagospodarowanie terenu
- zgodnie z przedmiarami, zawartymi w załączniku nr 8 do SWZ
Etap II (zlecany po skorzystaniu z prawa opcji)
1) roboty instalacyjne wewnętrzne i zewnętrzne,
2) roboty wykończeniowe,
3) zagospodarowanie terenu w pozostałym zakresie
- zgodnie z przedmiarami, zawartymi w załączniku nr 9 do SWZ
W ramach etapu II Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie budynku / złożyć skuteczne zawiadomienie w PINB o zakończeniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26899917,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35056598,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26899917,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIMAKS TOCZYŁOWSKI HIŃCZA Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wimaks Dariusz Toczyłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010575390

7.3.3) Ulica: ul. Narcyzowa 20a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26899917,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Łączna wartość zamówienia - 22 734 709,08 zł w tym wartość opcji - 11 315 667,39 zł
Termin wykonania zamówienia - zamówienie podstawowe do 30.11.2023 r., zamówienie z prawem opcji - 12 miesięcy od daty poinformowania o skorzystaniu z prawa opcji.
Łączna wartość umowy wynosi 26 899 917,00 zł w tym zamówienie podstawowe 13 793 134,17 zł, zamówienie z prawem opcji - 13 106 782,83 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.