Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189482/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESZCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356305070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 77 28 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0561e8f1-b67e-4c76-8fb7-8e20e8266d881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0561e8f1-b67e-4c76-8fb7-8e20e8266d88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060735/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęsski żywiołowej w postaci powodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4179032,52 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2192418,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 510561 K -ul. Wodna w Jawiszowicach .Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) wykonanie korytowania drogi na odcinku Km 0+000,00 do Km 0+415,00,
2) wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem,
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
6) wykonanie i regulacja poboczy z kruszywa porfirowego,
7) wykonanie kanału deszczowego z rur typu PP SN12, Fi 500 mm,
8) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
9) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia, zasuw, studzienek itd.,
10) wykonanie i montaż jednostronnej tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 540838,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 510555 K - ul. Armii Krajowej w Zasolu.Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) wykonanie korytowania drogi na odcinku Km 0+000,00 do Km 0+970,00,
2) wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem,
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
6) wykonanie i regulacja poboczy z kruszywa porfirowego,
7) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
8) wykonanie wlotu z drogi wojewódzkiej nr 949 ul. Łęckiej do drogi gminnej ul. Armii Krajowej, usytuowanego na dz. 1943, na podstawie oświadczenia o wyrażeniu zgody na dysponowanie nieruchomością, zgodnie z pozytywnym uzgodnieniem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie,
9) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia, zasuw, studzienek itd.,
10) wykonanie i montaż dwustronnej tablicy informacyjno-promocyjnej, której projekt Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1376672,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 510567 K -ul. Trakcyjna w Jawiszowicach wraz z remontem przepustu.Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) wykonanie korytowania drogi na odcinku Km 0+000,00 do Km 0+505,00,
2) wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem,
3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
4) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
6) wykonanie i regulacja poboczy z kruszywa porfirowego,
7) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
8) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia, zasuw, studzienek itd.,
9) remont istniejącego przepustu poprzez wykonanie ścianki czołowej żelbetowej
10) wykonanie i montaż jednostronnej tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 433502,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 510563 K -ul. Trzciniec w Jawiszowicach z remontem przepustu.Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Zakres robót do wykonania obejmuje:
1) wykonanie ścięcia poboczy,
2) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
4) wykonanie i regulacja poboczy z kruszywa porfirowego,
5) regulacja wysokościowa istniejących zjazdów,
6) regulacja wysokościowa istniejącego uzbrojenia, zasuw, studzienek itd.,
7) rozbiórka ścianek czołowych przepustu,
8) wykonanie ścianek żelbetowych przepustu,
9) wykonanie umocnienia rowu narzutem kamiennym na betonie,
10) wykonanie utwardzeń-poboczy przy przepuście
11) wykonanie i montaż dwustronnej tablicy informacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 9 do SWZ – Wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 300295,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523924,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 687913,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523924,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych „DĘBOWSKI” Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492433580
7.3.4) Miejscowość: Zaborze
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty bitumiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "DĘBOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "DĘBOWSKI" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523924,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 914475,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136230,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 914475,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe „DROG-BUD” Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 914475,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387315,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536302,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387315,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa MARIUSZ MALAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351648385
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Malarek FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Malarek FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387315,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224713,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224713,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowo Mostowe „DROG-BUD” Franciszek Fryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224713,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
- Remont sali merytorycznej, toalety i ciągu komunikacyjnego w Ośrodku Kultury w Brzeszczach z przystosowaniem do zajęć edukacyjnych i animacyjnych
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy ul. Łęckiej w Jawiszowicach w ramach rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 949
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.