Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00177434/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00236461/01 - Wynik z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny samorząd – zakup sprzętu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10855901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny samorząd – zakup sprzętu informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8704f0-5620-49a5-b00b-c2cf708aa3c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034877/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa serwerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-cS.01-001/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 58431,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 43675,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 37267,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 113980,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych zasilaczy, serwerów oraz systemów kopii bezpieczeństwa.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 4.1 do 4.6 do SWZ (dotyczące danej części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 49833,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43610,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549224,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43610,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXTDATA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529547878
7.3.3) Ulica: Konwaliowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43610,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57637,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233283,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57637,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXTDATA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529547878
7.3.3) Ulica: Konwaliowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-194
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57637,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31967,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123257,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33702,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPINEL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930288722
7.3.3) Ulica: PODWALE
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33702,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77797,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77797,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPINEL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930288722
7.3.3) Ulica: Podwale
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77797,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla: Budowy ciągów pieszo - rowerowych w południowym rejonie miasta Oława wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji, w podziale na 2 zadania
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników dróg w m. Sobocisko
- "Wymiana foteli w sali kinowej nr 1 Kina Odra w Oławie"
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sobocisko
- Modernizacja drogi gminnej nr 111401D: ul. Brylantowej w Oławie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kwarcową do przystanku kolejowego Oława Zachodnia
- Modernizacja drogi w m. Osiek - droga powiatowa nr 1561 D
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obszar techniczny - wzmocnienie bezpieczeństwa poprzez zakupy urządzeń oraz oprogramowani w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze".
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Krzykosy wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.