Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155046/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00167023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI PRZECIWPOŻAROWEJ
Z MONITORINGIEM W BUDYNKU RATUSZA WE WSCHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (065) 540-86-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI PRZECIWPOŻAROWEJZ MONITORINGIEM W BUDYNKU RATUSZA WE WSCHOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36043744-e404-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014061/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie systemu sygnalizacji przeciwpożarowej z monitoringiem w budynku Ratusza we Wschowie -zadanie realizowane w ramach WPF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155046/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263883,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Szczegółowy zakres prac dla Części I przedmiotu zamówienia:1) wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym dokumentacja projektową
2) montaż systemu centrali systemu SSP wraz z podłączeniem do istniejącej sieci elektrycznej,
3) ułożenie okablowania spinającego poszczególne ekspandery na obiekcie,
4) montaż zasilaczy pożarowych,
5) montaż gniazd oraz adresowalnych czujek dymu, multisensorowych oraz ciepła zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozostałych elementów stałych zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i PN,
6) montaż adresowalnych przycisków ROP,
7) montaż adresowalnych wewnętrznych sygnalizatorów akustycznych zapewniających słyszalność w całym obiekcie zgodnie z opracowanym projektem,
8) montaż kasety straży pożarnej, zaprogramowanie jej i zsynchronizowanie jej ze stanowiskiem kierowania PSP,
9) rozruch, zaprogramowanie systemu i wykonanie testów,
10) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi systemu dla zamawiającego oraz umieszczenie instrukcji obsługi przy centrali ppoż,
11) zapewnienie przez system sygnalizacji pożaru sterowań wynikających z projektu,
12) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 262083,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis dla Części II przedmiotu zamówienia:a) monitorowaniu zdarzeń pożarowych, tj. przekazywaniu sygnałów alarmowych do Centrum Monitorowania Operatora Systemu (CMOS) oraz sygnałów uszkodzeniowych do Centrum Odbiorczego Sygnałów Uszkodzeniowych Operatora (COSU), a po przyłączeniu obiektu Abonenta do właściwej miejscowo jednostki Państwowej Straży Pożarnej usługę polegającą na bezzwłocznej transmisji alarmów pożarowych II stopnia do odpowiedniego terytorialnie Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych (COAP) zainstalowanego w Komendzie Powiatowej (Miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej (KP/KM PSP) i Centrum Monitorowania Operatora Systemu (CMOS) oraz sygnałów uszkodzeniowych do Centrum Odbiorczego Sygnałów Uszkodzeniowych (COSU) Operatora.
b) konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemu transmisji alarmów pożarowych oraz sygnałów uszkodzeniowych nie rzadziej niż raz w roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.5.) Wartość części: 1800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155059,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341386,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERBELL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970021537
7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 64
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341386,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno - Usługowo-Handlowa ''WATRA'' BUCHWALD&PŁÓCINICZAK SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6970017955
7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 14
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
- Wykonanie robót budowlanych - przebudowa węzła cieplnego z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w bud SP 258 ul. Brechta 8 Warszawa, w ram. zad: Termomodernizacja bud. SP nr 258 ul. Brechta 8.
- Budowa węzła przesiadkowego przy dworcu PKP w Koninie
- Budowa budynku żłobka miejskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku (4 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.