eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOrganizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413497365

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f70603-6b73-41c3-8591-9aa158764b29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045518/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Szkolenie zaplanowane dla kadry dydaktycznej UJK w związku z realizacją projektu „Wiedza to Potęga” (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus w zakresie podniesienia kompetencji lub kwalifikacji kadry dydaktycznej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5f70603-6b73-41c3-8591-9aa158764b29

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy: e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: strona główna platformy e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej marcin.kmieciak@ujk.edu.pl .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami są:
w zakresie proceduralnym: Pan Marcin Kmieciak, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl, tel. 41 349 7365;

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/ocds-148610-d5f70603-6b73-41c3-8591-9aa158764b29

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwane dalej „RODO” w związku z art. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320), zwana dalej „p.z.p.” niniejszym informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.
2) podstawą prawną do przetwarzania Państwa danych osobowych jest: art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) podanie przez Państwa danych osobowych stanowi wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy p.z.p., który wiąże się z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Skutkiem niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udzielenia zamówienia publicznego.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora w związku z wykonywaniem powierzonego im zadania na podstawie zawartej umowy powierzenia danych.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (jeżeli wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku zamawiający wymaga, od osoby której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania: daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart.18 ust. 2 RODO ;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11) w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych UJK pisząc na adres e-mail: iod@ujk.edu.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADP.2301.73.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : szkolenie z kompetencji cyfrowych pn. „Praktyczne aspekty nauczania i stosowania statystyki oraz metod wizualizacji danych w badaniach naukowych z wykorzystaniem programu Statistica i narzędzi sztucznej inteligencji”
zadanie I. Szkolenie zaplanowane dla kadry dydaktycznej UJK w związku z realizacją projektu „Wiedza to Potęga” (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus w zakresie podniesienia kompetencji lub kwalifikacji kadry dydaktycznej . Forma szkolenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – w cyklu zdalnym np. Microsoft Teams lub Zoom.
Szkolenie w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, 3 dni w trybie ciągłym (8 godz. dziennie), dla maksymalnie 10 osób (+/- 5 osób)
Termin realizacji szkolenia: czerwiec 2025r do 30 wrzesień 2025r. , zgodnie ze wspólnie ustalonym harmonogramem.
zadanie II. Szkolenie zaplanowane dla doktorantów UJK w związku z realizacją projektu „Wiedza to Potęga” (FERS.01.05-IP.08-002/23) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu dla Rozwoju Społecznego Plus w zakresie podniesienia kompetencji lub kwalifikacji doktorantów. Forma szkolenia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość – w cyklu zdalnym np. Microsoft Teams lub Zoom. Szkolenie w wymiarze 24 godzin dydaktycznych, 3 dni w trybie ciągłym (8 godz. dziennie), dla maksymalnie 15 osób.
Termin realizacji szkolenia: czerwiec 2025r. do 30 września 2025r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczona w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie/ staż wykładowcy/trenera w realizacji szkoleń dla społeczności akademickiej w latach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie szkoleniowym/dydaktycznym, posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
b) dysponuje licencją w zakresie oprogramowania Statistica (wersja Polska 13.3 lub nowsza),
c) dysponuje licencją w celu szkoleniowym na oprogramowaniu Statistica,
d) dysponuje minimum 2 osobami, które będą wykonywać przedmiot zamówienia opisany przez zamawiającego to jest 1 osoba do przeprowadzenia szkolenia oraz 1 osoba do przeprowadzenia walidacji,
e) dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym w celu realizacji zamówienia,
f) deleguje i wskaże w wykazie osób: trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji szkolenia,
g) deleguje i wskaże w wykazie osób osobę do przeprowadzenia walidacji.
h) Dysponuje Trenerem delegowany do realizacji zamówienia który :
- posiada co najmniej 3-letni doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń/ kursów,
- w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania ofertowego trener przeprowadził 150 godzin szkoleń/kursów z zakresu statystyka na oprogramowaniu Statistica z grupą docelową ze społeczności akademickiej,
- w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postepowania ofertowego trener przeprowadził 50 godzin szkoleń/kursów z zakresu IA/i sztucznej inteligencji w procesie badań naukowych,
- posiada wykształcenie wyższe zgodnie z obowiązującym prawem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 6) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SWZ);
7) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust.1 PZP , według wzoru z Załącznika nr 5 do SWZ;
8) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, winny zostać przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz osób, ( minimum 1 trener oraz minimum 1 osoba do przeprowadzenia walidacji) które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, ilością zrealizowanych szkoleń wraz z ich nazwą i okresem realizacji tj wskazuje trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji zamówienia, w szczególności:
posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń/ kursów,
w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postępowania ofertowego trener przeprowadził 150 godzin szkoleń/kursów z zakresu statystyka na oprogramowaniu Statistica z grupa docelową ze społeczności akademickiej,
w okresie 3 lat poprzedzających datę przystąpienia do postepowania ofertowego trener przeprowadził 50 godzin szkoleń/kursów z zakresu IA/i nowoczesnych technologii w procesie badań naukowych,
posiada wykształcenie wyższe zgodnie z obowiązującym prawem. (załącznik nr 7 do SWZ),
2) oświadczenie wykonawcy że posiada minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności w zakresie szkoleniowym/dydaktycznym oraz wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych,
3) oświadczenie że dysponuje odpowiednią licencją na oprogramowanie Statistica i odpowiednim sprzętem technicznym w celu realizacji zamówienia,
4) Dokument z którego wynika że Wykonawca dysponuje licencją w celu szkoleniowym na oprogramowaniu Statistica
5) oświadczenie że dysponuje odpowiednimi osobami w celu realizacji zamówienia tj. przeprowadzenia szkolenia oraz walidacji efektów uczenia się zgodnie z wytycznymi monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027. Dokumenty dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/ncbr/dokumenty-programowe, w tym Załącznik nr 2 do Wytycznych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wykonawca składa odpowiednio dokumenty oświadczenia wymagane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w oparciu o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP oraz na zasadach przewidzianych w załączniku nr 6 do SWZ tj. Wzór umowy.
4. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie e- Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP i w art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 z dnia 15 kwietnia 2022 r.), zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach”. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie odpowiednie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy PZP.
5. Zamawiający oceni czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
6. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy PZP, z zastrzeżeniem ust. 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.