Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143026/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Płn m.st. W-wy w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Praga-Północ m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006745994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 42 lok. 2a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-733
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfo.pragapn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfopraga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dbfopraga-pn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa finansowa publicznych placówek oświatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Płn m.st. W-wy w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc3da5d-e59c-4a5c-91ee-1e27c335661b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040193/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Północ m.st. W-y w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO/WPAiZP/ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273422,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kontroli okresowej budynków o powierzchni zabudowy nieprzekraczającej 2 000 m² w placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy (25 obiektów) w terminie do dnia 31.05.2025 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.5.) Wartość części: 188180 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kontroli okresowej budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2 000 m² w placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy (4 obiekty), w terminie:a) pierwszy przegląd (po zimie) - w terminie do dnia 31.05.2025 roku,
b) drugi przegląd (przed zimą) – w terminie do dnia 30.11.2025 roku,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.5.) Wartość części: 53930 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń pożarowych i gaśnic w placówkach oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy (29 obiektów) stosownie do terminów ostatnich przeglądów wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ – Charakterystyka budynków i urządzeń ppoż – dane z aplikacji MEZZO, nie później niż w terminie do dnia 30.11.2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71356000-8 - Usługi techniczne
4.5.5.) Wartość części: 94200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132225 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172815 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132225 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBS INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242824813
7.3.3) Ulica: Św. Jacka Odrowąża
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) PBS Piotr Szulewski, ul. Andrzeja Sołtana 10/36, 01-494 Warszawa, NIP 5372380415.
Przedmiot umowy polega na: Przeglądzie elementów budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu dla przeglądów rocznych oraz dla przeglądów 5letnich - stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu, estetyki obiektu budowlanego, jego otoczenia oraz stałych urządzeń technicznych, na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 oraz kontroli wynikających z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo budowlane.
2) AmpeRGold Daniel Tararuj, Grodzisko Dolne 173, 37-306 Grodzisko Dolne, NIP 8161721312.
Przedmiot umowy polega na: Badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów (wraz z jej badaniem).
3) DRR Infrastruktura Daniel Raczkowski, ul. Obrzeżna 1c / 69, 02-691 Warszawa, NIP 7732246603.
Przedmiot umowy polega na:
a) Przeglądzie elementów instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych),
d) badaniu szczelności instalacji gazowych (Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia próby szczelności instalacji gazowych),
e) badaniu przewodów kominowych w zakresie siły ciągu kominowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IBS INWESTYCJE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
IBS INWESTYCJE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132255 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-16 do 2025-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Urszula Merkler Instal-KOB”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341311376
7.3.3) Ulica: Inżynierska 22
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Aleksander Sławiński Inżynieria, ul. Niska 12/18, 00-176 Warszawa,
NIP 9511986277.
półroczna kontrola placówek oświatowych w zakresie:
- elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
- okresowe kontrole w zakresie, o którym mowa w pkt 2, wykonane zostaną w terminach do 31 maja 2025r oraz do 30 listopada 2025 , z uwagi, że powierzchnia zabudowy obiektów przekracza 2.000 m2.
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
2) Inżynieria Piotr Kwestorowski, ul. Białołęcka 253G /6, Warszawa, NIP 596 171 35 20.
półroczna kontrola placówek oświatowych w zakresie:
- instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
- instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);
- okresowe kontrole w zakresie, o którym mowa w pkt 2, wykonane zostaną w terminach do 31 maja 2025r oraz do 30 listopada 2025 , z uwagi, że powierzchnia zabudowy obiektów przekracza 2.000 m2.
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
3) Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe ENERGOTEL Daniel Baranowski, ul. Lawendowa 1, 05-850 Umiastów, NIP 8821239522.
roczna kontrola instalacji i urządzeń elektrycznych,
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2025-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65928 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85608 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65928 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Urszula Merkler Instal-KOB”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341311376
7.3.3) Ulica: Inżynierska 22
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Aleksander Sławiński Inżynieria, ul. Niska 12/18, 00-176 Warszawa,
NIP 9511986277.
półroczna kontrola placówek oświatowych w zakresie:
- elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
- okresowe kontrole w zakresie, o którym mowa w pkt 2, wykonane zostaną w terminach do 31 maja 2025r oraz do 30 listopada 2025 , z uwagi, że powierzchnia zabudowy obiektów przekracza 2.000 m2.
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
2) Inżynieria Piotr Kwestorowski, ul. Białołęcka 253G /6, Warszawa, NIP 596 171 35 20.
półroczna kontrola placówek oświatowych w zakresie:
- instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
- instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych);
- okresowe kontrole w zakresie, o którym mowa w pkt 2, wykonane zostaną w terminach do 31 maja 2025r oraz do 30 listopada 2025 , z uwagi, że powierzchnia zabudowy obiektów przekracza 2.000 m2.
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
3) Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe ENERGOTEL Daniel Baranowski, ul. Lawendowa 1, 05-850 Umiastów, NIP 8821239522.
roczna kontrola instalacji i urządzeń elektrycznych,
- sporządzenia protokołów z wykonanych kontroli,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości i zaleceń dotyczących stanu technicznego sprzętu ppoż.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65928 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu rocznej kontroli obiektów budowlanych w kompleksach wojskowych będących w zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin i administracji 15 WOG
więcej: Usługi techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.