eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: „Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.wloclawek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: „Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a9c04d5-2c29-48ee-be7d-7df05f5f4171

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002366/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu specj. (wyposaż. w podz. na Części) w ram. zad: „Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 projektu pn. „Budowa i przebudową sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.09.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby służb gminnych wodno-kanalizacyjnych w ramach zadania: „Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego”, tj. samochodu specjalistycznego asenizacyjnego na potrzeby służb gminnych wod-kan – 1 szt.

Inwestycja z dofinansowaniem ze środków finansowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 projektu pn. „Budowa i przebudową sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – Specyfikacja techniczna oraz Załącznik nr 5 do SWZ – Program Funkcjonalno-użytkowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02 maja 2025 r, do godz. 09:00 za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania została złożona żadna jedna oferta przez: Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Tadeusza Regera 81, 43-3823 Bielsko-Biała, NIP: 5472161262 (oferta nr 1).
W dniu 14 maja 2025 r. Zamawiający dokonał czynności wyboru ww. oferty, jako oferty najkorzystniejszej z ceną: 920.040,00 zł (60,00 pkt) oraz z okresem gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia:
48 miesięcy (40,00 pkt). Łącznie uzyskując maksymalną liczbę punktów, tj. 100 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oceniona oferta była jedyną ofertą złożoną na realizację zadania.
Informacją z dnia 20 maja 2025 r. Zamawiający poinformował wybranego Wykonawcę o formalnościach związanych z czynnością zawarcia umowy, w tym m. in. o sposobie zawarcia umowy oraz o kwocie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i o sposobie jego wniesienia.
Pismem z dnia 02 czerwca 2025 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że rezygnuje z podpisania umowy (tj. uchyla się od zawarcia umowy). Tym samym do dnia przekazania Zamawiającemu pisma o odstąpieniu od zawarcia umowy, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z przesłanki określonej dyspozycją art. 263 ustawy Pzp, ponieważ oceniona i wybrana oferta, była jedyną ofertą złożoną w tym postępowaniu.
II. Uzasadnienie prawne:
zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

W związku z powyższym Zamawiający dokonał czynności unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.