eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćUsługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d53a6c-2ac0-4d2e-8546-1274e6d5f451

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108858/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa w zakresie dwóch części:cz.1 naprawa pojazdów(sł. cz. sam.);cz.2:konserwacja i naprawa pojazdów sanitarnych oraz kontenerów medycznych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom info. za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania inf. oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Pzp
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części, nr sprawy: ZP/TP/31/2025, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t. j.)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/31/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Usługa naprawy pojazdów w tym regeneracja wymontowanych podzespołów z 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu z Garnizonu: Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, wykonywana w warsztatach Wykonawcy w latach 2025-2027 w zakresie: quady i motocykle.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowi załącznik nr 1 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zakresie części nr 1:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 100% zamówienia podstawowego.
• Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Dla części nr 1:
1. Termin realizacji umowy od dnia zawarcia umowy na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków przewidzianych na realizację umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, z możliwością jednokrotnego wznowienia umowy na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków przewidzianych na realizację umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
2. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość jednokrotnego wznowienia zamówienia na okres 12 miesięcy, lub do wyczerpania środków przewidzianych na realizację umowy, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, od dnia upływu terminu podstawowego (do wysokości wartości umowy o której mowa w § 5 ust. 3) Wznowienie polega na realizacji tego samego świadczenia (tożsamym zakresie rzeczowym) na tych samych określonych w umowie warunkach, wymaga zgody zarówno ZAMAWIAJĄCEGO jak i WYKONAWCY (nie wymaga zawarcia aneksu do umowy). ZAMAWIAJĄCY poinformuje WYKONAWCĘ w formie pisemnej, że skorzysta ze wznowienia zamówienia najpóźniej na 3 miesiące przed upływem terminu obowiązywania umowy. WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć niezwłocznie w formie pisemnej oświadczenie o wyrażeniu zgody na wznowienie zamówienia w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania informacji od ZAMAWIAJĄCEGO o wznowieniu zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi od WYKONAWCY w wyżej wymienionym okresie ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie wyraża zgody na wznowienie zamówienia.
3. Warunki wznowienia zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części nr 1:
Przy wyborze Ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
R Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy 60%
G Okres gwarancji na usługę naprawy: min. 12 m- cy; max. 36 m-cy 40%

Sposoby obliczenia punktacji: O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów, obliczona na podstawie poniższych wzorów:

Kryterium R - cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy;
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. ilość punktów (tj. 60 pkt), pozostałe oferty oceniane będą wg wzoru:

najniższa cena 1 roboczogodziny
wśród ofert podlegających ocenie
R = ---------------------------------------------------------------------- x 60
cena 1 roboczogodziny badanej oferty

Kryterium G – okres gwarancji wyrażony w miesiącach;
Oferta, która zawiera najdłuższy okres gwarancji na usługi naprawy pojazdów otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą do tego kryterium (tj. 40 pkt).
W przypadku zaproponowania okresu gwarancji na usługi dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający do oceny przyjmie okres gwarancji 36 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wykaże okresu gwarancji lub wykaże okres gwarancji na usługi mniej niż 12 miesięcy oferta zostanie odrzucona. Gwarancja liczona jest od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru. Ocena kryterium okresu gwarancji usługi naprawy (liczona w pełnych miesiącach: min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy) dokonana będzie wg wzoru;

okres gwarancji badanej oferty
G = ---------------------------------------------------------------------- x 40
najdłuższy okres gwarancji wśród
ofert podlegających ocenie

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (LP) wg zasady: LP=R+G
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką sama oceną w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru ofert w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zmawiającego ofert dodatkowych (art. 258 ustawy PZP).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50, rok produkcji 2004, VIN: ZA9A5B04A40G40199 z 32WOG.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowi załącznik nr 1 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W zakresie części nr 2:
Przy wyborze Ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
C Cena 60%
T Termin wykonania naprawy 40%

Sposoby obliczenia punktacji: O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów, wg poniższych obliczeń:

Kryterium C - „Cena”:
C nof
C = ------- x 60
C of

Gdzie:
C – liczba punktów za kryterium Cena
C nof – cena oferty najniższej
C of – cena oferty badanej
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. ilość punktów (tj. 60 pkt), przewidzianą do tego kryterium

Kryterium T - „Termin wykonania naprawy”:
W kryterium „Termin wykonania naprawy” oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie następującego przedziału:

71 - 90 dni roboczych 10 pkt;
51 - 70 dni roboczych 20 pkt;
31 - 50 dni roboczych 30 pkt;
15 - 30 dni roboczych 40 pkt;

Oferta, która zawiera najkrótszy termin wykonania naprawy pojazdu otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą do tego kryterium (tj. 40 pkt).
Jeżeli wykonawca nie wykaże termin wykonania naprawy pojazdu lub wykaże termin wykonania naprawy pojazdu dłuższy niż 90 dni roboczych oferta zostanie odrzucona. Termin wykonania naprawy pojazdu liczony jest od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru pojazdu przez Wykonawcę i przedstawiciela po stronie Zamawiającego.

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (LP) wg zasady: LP=C+T
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką sama oceną w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru ofert w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zmawiającego ofert dodatkowych (art. 258 ustawy PZP).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy tylko części nr 1 (w zakresie części nr 2, Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania nw. warunków).
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1:
Dokument na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu związanemu z upadłością bądź likwidacją, tj.: odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1:
a) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia nw. osoby:
a. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą kwalifikacje elektromechanika,
oraz
b. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą kwalifikacje lakiernika,
oraz
c. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadające kwalifikacje mechanika do quadów i motocykli.
b) dysponuje odpowiednią infrastrukturą techniczną oraz odpowiednim oprzyrządowaniem, tj.: wymaganą minimalną liczbą nw. urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia z uwzględnieniem ilości i potrzeb wynikających z zakresu wykonywania usługi naprawy:
a. co najmniej 1 (jedno) stanowisko naprawcze znajdujące się w pomieszczeniach zamkniętych,
b. co najmniej 1 (jeden) komputerowy tester diagnostyczny do diagnostyki pojazdów,
c. co najmniej 1 (jedna) montażownica do opon,
d. co najmniej 1 (jedna) wyważarka do kół,
e. co najmniej 1 (jedno) urządzenie do ustawiania geometrii kół.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie części nr 1:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie części nr 1:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Dokument na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu związanemu z upadłością bądź likwidacją, tj. odpis lub informacja z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą kwalifikacje elektromechanika,
oraz
b. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadającą kwalifikacje lakiernika,
oraz
c. co najmniej 1 (jedną) osobę posiadające kwalifikacje mechanika do quadów i motocykli.
Załącznik nr 7 do SWZ (część nr 1).
WYKAZ NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.: odpowiednia infrastruktura techniczna oraz odpowiednie oprzyrządowanie, w tym:
a. co najmniej 1 (jedno) stanowisko naprawcze znajdujące się w pomieszczeniach zamkniętych,
b. co najmniej 1 (jeden) komputerowy tester diagnostyczny do diagnostyki pojazdów,
c. co najmniej 1 (jedna) montażownica do opon,
d. co najmniej 1 (jedna) wyważarka do kół,
e. co najmniej 1 (jedno) urządzenie do ustawiania geometrii kół.
Załącznik nr 8 do SWZ (część nr 1).
Wszystkie wyżej wymienione urządzenia muszą być kompletne i sprawne technicznie oraz musza posiadać aktualne dopuszczenie do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oferowanego warsztatu oraz urządzeń na etapie oceny złożonych ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy danego wykonawcy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp (składa się z ofertą)- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ - dotyczy tylko części nr 1.
Oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik;
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy tylko części nr 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ - dotyczy tylko części nr 1.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 2) (oświadczenie art. 125), ppkt 6) (oświadczenie wspólnie ubiegających się ), XII B pkt 2 ppkt 1) (krk), ppkt 2) (ewidencja), ppkt 3) (oświadczenie grupa kapitałowa) składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507 t. j.)
1. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507 t. j. ) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
2. W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.