Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222271/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE MISTRZOSTW SOJUSZNICZEGO DOWÓDZTWA SIŁ POWIETRZNYCH NATO W EUROPIE W LEKKOATLETYCE DLA 31 BLT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11066171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE MISTRZOSTW SOJUSZNICZEGO DOWÓDZTWA SIŁ POWIETRZNYCH NATO W EUROPIE W LEKKOATLETYCE DLA 31 BLT2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d1b3323-1118-4fbd-8545-d10cc4178517
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005718/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Organizacja zawodów lekkoatletycznych Ramstein 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 29/IV/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Mistrzostw Sojuszniczego Dowództwa Sił Powietrznych NATO w Europie w lekkoatletyce dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
Zamówienie nie jest podzielone na części, ponieważ taki podział mógłby negatywnie wpłynąć na realizację zamówienia. Całość usługi realizowana jest na terenie jednego kompleksu sportowego, podział zamówienia mógłby skutkować powstaniem problemów związanych z koordynacją poszczególnych elementów przeprowadzanej rywalizacji sportowej.
4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zabezpieczył stadion lekkoatletyczny, który spełnia wymagania zgodne z opisem przedmiotu zamówienia -zał. nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "PaFI" Paweł Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821400394
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "PaFI" Paweł ZIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "PaFI" Paweł ZIELIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-21 do 2025-06-04INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Lublinie i podległych jedn. org. oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Usługa wynajmu torów pływackich/basenu na potrzeby prowadzenia zajęć dla studentów Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- "Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży"
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.