Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00137337/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00145429/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni naukowych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica 81
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49f5b921-6440-4fc8-ac01-e8b419831d751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pracowni naukowych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f5b921-6440-4fc8-ac01-e8b419831d75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051396/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wyposażenia do pracowni naukowych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane ze środków Projektu „Edukacja STEAM w Gminie Olszanica” nr FEPK.05.01-IZ.00-0083/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 oraz środków własnych Zamawiającego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00137337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Pomoce dydaktyczne do fizykiDotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 131103,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Pomoce dydaktyczne do matematyki,Dotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 6014 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Pomoce dydaktyczne do chemii.Dotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 19388,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Pomoce dydaktyczne do biologii, geografii.Dotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5802,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Meble do pracowni naukowych.Dotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 24777,12 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 Programy multimedialneDotyczy części 1, 2, 3, 4,5, 6:
Zakres rzeczowy przedmiotu
obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia,
z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załącznikach nr 1 i 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem (jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) dostarczony sprzęt powinien być energooszczędny tj. klasy A, A+, A++
A+++ lub równorzędne (jeśli dotyczy),
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
d) dostarczenie wraz z zamówieniem niezbędnych certyfikatów / atestów potwierdzających dopuszczenie do użytku w placówkach oświatowych.
e) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, (jeśli dotyczy),
f) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)
g) dostawa towarów musi odbywać się w opakowaniach biodegradowalnych lub podlegających recyklingowi.
h) Wykonawca (lub wynajęta przez niego firma kurierska) jest zobowiązany do obioru pozostałych opakowań po sprzęcie oraz do ich utylizacji przez specjalistyczne firmy, które tym się zajmują.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w każdej części, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany
w Załącznikach nr 1, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 5900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108668,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258314,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108668,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tesora Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 5471958484
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108668,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4366,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129408,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4366,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4366,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15045,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155244,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15045,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tesora Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 5471958484
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15045,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2466,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58363,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124475,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531520493
7.3.3) Ulica: Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-04Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4160,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62115 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4160,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4160,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-04INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół Gminy Przygodzice z podziałem na 5 części
- Dostawa pomocy dydaktycznych warsztatowych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Dostawa artykułów dydaktycznych do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (w podziale na części) w ramach projektów inwestycyjnych - III procedura
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.