eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"Zielony przystanek w każdej dzielnicy Katowic - 2 "



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zielony przystanek w każdej dzielnicy Katowic – 2 ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322517751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zzm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zielony przystanek w każdej dzielnicy Katowic – 2 ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b581b4e-2bf9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008519/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Zielony Budżet - Zielony przystanek w każdej dzielnicy Katowic

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZI.261.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.:
„Zielony przystanek w każdej dzielnicy Katowic - 2”
2. Opis techniczny przedmiotu zamówienia:
3. Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, w pięciu lokalizacjach miasta i stanowi własność Miasta Katowice:
a) Lokalizacja Nr 1 - Katowice, Plac Kard. A. Hlonda,
b) Lokalizacja Nr 2 – Katowice, ul. Gliwicka,
c) Lokalizacja Nr 3 – Katowice, ul. Sokolska,
d) Lokalizacja Nr 4 – Katowice, ul. Radockiego,
e) Lokalizacja Nr 5 – Katowice, ul. Kościuszki.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaż istniejącej wiaty przystankowej oraz ustawienie i montaż nowej wiaty przystankowej;
b) wykonanie:
– remontu istniejącej nawierzchni w strefie wiaty,
– prac zieleniarskich;
c) usytuowanie nowej wiaty w miejscu wiaty istniejącej – patrz: opis poszczególnych lokalizacji, gdzie:
- odległość pomiędzy wiatą przystankową a krawężnikiem przystanku nie może być mniejsza niż 2m (w przypadku zatoki) oraz min. 2,5m (bez zatoki),
- sieci uzbrojenia – bez zmian.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 10 do SWZ zawierający projekt, w tym:
1) Przedmiar robót,
2) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn.zm.), tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Kwota brutto jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 285.763,00 PLN.

2. Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu złożono 2 oferty:
Oferta Nr 1
Wykonawca:
SORTED Sp. z o.o. 05-500 Piaseczno ul. Wschodnia 27B
Cena ofertowa brutto: 637.980,00 PLN
Oferta Nr 2
Wykonawca:
KAPIBARA Sp. z o.o. Sp. komandytowa 44-190 Knurów ul. Floriana 7
Cena ofertowa brutto: 549.900,00 PLN
Złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzonego w trybie podstawowym oferty w znacznym stopniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637980,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.