Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248599/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
WSSE DEA OZPA 272.4.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 40
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-046
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 36 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsse.lodz@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-lodz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-970346a1-e507-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGOWSSE DEA OZPA 272.4.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970346a1-e507-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224662/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEA OZPA 272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106635,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa filtrów strzykawkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 4782,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały pomocnicze4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 11490,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa probówek, pipet, końcówek do pipet i filtrów4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 14265,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa drobnego sprzętu -różnego4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 16582,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa termometrów4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9777,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wialek i kapsli4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 49736,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Różnica w oznaczeniu sposobu składania ofert pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a Specyfikacją Warunków Zamówienia, skutkującą wadą postępowania, która uniemożliwia dokonanie wyboru oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- D/103/2025 Zakup i dostawa automatycznego miksera recepturowego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Dostawa Systemu pomiarowego do wyznaczania prędkości i wysokości obiektów na poligonie z wykorzystaniem szybkich kamer.
- SZP/243-346/2025 Dostawa syntezatorów peptydów dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





