Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203128/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny we Wroclawiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komandorska 118/120
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ue.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ue.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ue_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac3c8abb-eb16-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044307/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Dostawa mebli i foteli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203128
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-CZL-DZP.261.1.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61866,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu szczegółowo opisana w zał. nr 3 do SWZ Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Opisach przedmiotu zamówienia (dla każdej z części) stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 55366,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu szczegółowo opisana w zał. nr 3 do SWZ Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Opisach przedmiotu zamówienia (dla każdej z części) stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62232,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62232,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62232,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carriere Design
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941702023
7.3.3) Ulica: Inżynierska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-228
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CARRIERE DESIGN" DARIUSZ SZCZERBA
jakie przetargi wygrała firma
"CARRIERE DESIGN" DARIUSZ SZCZERBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62232,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części II złożono jedną ofertę. Oferta wybrana jako najkorzystniejsza Carriere Design Dariusz Szczerba (z ceną 10 824,00 zł brutto), która uzyskała najwyższą liczbę punktów w ocenie sposób wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert zgodnie z przyjętymi w SWZ kryteriami, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (8 200,00 zł brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rozbiórka muru oporowego i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu Dw 297, ul. Kościuszki w m. Bolesławiec. CPV 45000000-7
- Dostawa mebli biurowych i foteli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii."
- Wyk. usług medycznych tj. świadczeń w zakresie badań lek. oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych / doprowadzonych przez Policję na obszarze dział. KMP Jelenia Góra - Kotlina Jeleniogórska
- Remont dachu budynku nr 14 w kompleksie wojskowym w Miliczu
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: "Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
- " Zakup wyposażenia na potrzeby branżowego centrum umiejętności"
- Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Zakup pierwszego wyposaż. do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 - wyposaż sal, korytarzy oraz pom. sanitarnych i socjalnych
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości, mobilnych szafek pod biurko oraz monitorów ekranowych na potrzeby Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników"
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.