Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179066/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa muru oporowego os. Piastowskie 11 za garażami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa muru oporowego os. Piastowskie 11 za garażami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87decc93-1499-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004302/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa muru oporowego os. Piastowskie 11 za garażami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179066/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.18.2021/MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót związanych z rozbiórką istniejącego i wykonaniem nowego muru oporowego wraz z odwodnieniem terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa muru oporowego os. Piastowskie 11 za garażami”, w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zakres prac i robót składających się na przedmiot umowy:
1. Zaprojektowanie - wykonanie dokumentacji projektowej dla zadnia polegającego na rozbiórce
i wykonaniu nowego muru oporowego przy oś. Piastowskim 11 w Nowej Rudzie w oparciu o: Program funkcjonalno-użytkowy w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub przyjęcie zgłoszenia robót.
Szczegółowy zakres obejmujący prace projektowe został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonanie robót budowlanych:
Zamierzona inwestycja obejmuje rozbiórkę istniejącego muru oporowego wraz z betonową nawierzchnią między murem a garażami, wykonaniem wykopów pod nową konstrukcję muru, wykonaniem nowego żelbetowego muru oporowego wraz z odwodnieniem oraz umocnieniem skarpy oraz ułożenie korytek betonowych i wybetonowanie pozostałej przestrzeni między murem a garażami na całej jej długości. Ponadto należy zamontować nowy wpust uliczny i wykonać wpięcie do istniejącej studni kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy zakres robót został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym.
W/w przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Programem funkcjonalno-użytkowym, dalej zwane jako PFU (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).Wszystkie w/w plany, projekty i specyfikacje muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
3. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.:
1) obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania w formie papierowej i zgłoszeniem zmian w Ośrodku dokumentacji geodezyjnej
2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
a) związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji,
b) innych - niezbędnych przy realizacji zadania,
3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
4) uporządkowanie i wykonanie zagospodarowania terenu:
a) roboty rozbiórkowe,
b) odtworzenie wszystkich obiektów, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania,
5) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego
Uwagi ogólne:
1) Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ i programie funkcjonalno- użytkowym (stanowiący załącznik do specyfikacji).
2) Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
3) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych.
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie dokumentacji i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
5) Zamawiający z dniem podpisania umowy przekaże Wykonawcy mapę do celów projektowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNEOferta najkorzystniejsza przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), który stanowi: zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie."
- Dostosowanie lokalu użytkowego na magazyn Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa nowej bazy Noworudzkich Usług Komunalnych"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy sieci dróg w Nowej Wsi wraz z infrastrukturą techniczną - I etap"
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





