Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174397/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00185306/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa obsługi prawnej Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa obsługi prawnej Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5d6cc3-d9cb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174397
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/54/ZCO/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa prawna ZCO w Dąbrowie Górniczej z wyłączeniem spraw objętych zakresem prawa pracy.1. Obsługa prawna w sprawach bieżących, w szczególności:
a) doradztwo w zakresie regulowania stanów prawnych nieruchomości oraz majątku ruchomego
b) udzielanie konsultacji i porad prawnych,
c) doradztwo prawne we wszystkich obszarach działalności Zamawiającego,
d) opiniowanie dokumentów i instrukcji wymaganych dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego,
e) sporządzanie opinii i analiz prawnych w zakresie kompleksowej działalności Zamawiającego,
f) opiniowanie oraz przygotowywanie wraz z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego projektów umów, w tym aneksów do umów oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba negocjowanie ich treści,
g) wsparcie i doradztwo prawne Dyrektora w trakcie wybranych posiedzeń Rady Miejskiej oraz
w posiedzeniach właściwych komisji Rady Miejskiej,
h) opiniowanie dokumentów przygotowywanych na posiedzenia Rady Społecznej,
i) uczestnictwo w posiedzeniach Rady Społecznej,
j) opiniowanie zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu Zamawiającego, związanych z wejściem w życie pakietów ustaw zdrowotnych,
k) przygotowywanie sprawozdań z prowadzonych postępowań sądowych na potrzeby Dyrektora lub Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej,
l) aktualizowanie wykazów aktów prawnych na potrzeby komórek organizacyjnych Szpitala,
m) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym wraz z propozycjami modyfikacji dokumentów obowiązujących u Zamawiającego.
2. Obsługa prawna w zakresie zamówień publicznych, w szczególności:
a) konsultacje i praktyczne zastosowanie ustawy Pzp,
b) szkolenie pracowników w zakresie stosowania ustawy Pzp,
c) bieżące rozwiązywanie problemów w zakresie udzielania zamówień publicznych, w tym przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, wystąpień i reprezentowanie przed KIO,
d) doradztwo prawne w zakresie zawierania umów w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego.
3. Zastępstwo procesowe, z wyłączeniem spraw objętych zakresem prawa pracy, obejmować powinno w szczególności:
a) zastępstwo procesowe oraz reprezentowanie przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami egzekucyjnymi, organami administracji państwowej, samorządowej, urzędami, organami odwoławczymi oraz przed Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych,
b) wykonywanie czynności prawnych niezbędnych dla zaspokojenia roszczeń majątkowych Zamawiającego, dochodzenia na drodze sądowej oraz w postępowaniu egzekucyjnym,
c) nadzorowanie windykacji należności,
d) uczestnictwo w mediacjach i negocjacjach,
e) uczestnictwo oraz bieżące doradztwo w rozmowach zmierzających do zawarcia ugody sądowej
jak również pozasądowej, w tym opiniowanie oraz parafowanie pism zmierzających do zawarcia ugody oraz treści ugody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 621028,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa prawna ZCO w Dąbrowie Górniczej w zakresie spraw dotyczących prawa pracy.1. Obsługa prawna w sprawach bieżących, w szczególności:
a) udzielanie konsultacji i porad prawnych w zakresie prawa pracy, w tym w szczególności: sporów zbiorowych oraz ustawy o związkach zawodowych,
b) doradztwo prawne we wszystkich obszarach działalności Zamawiającego w zakresie objętym zamówieniem,
c) opiniowanie dokumentów i instrukcji wymaganych dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego,
d) sporządzanie opinii i analiz prawnych w zakresie działalności Zamawiającego,
e) opiniowanie oraz przygotowywanie wraz z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego projektów umów, w tym aneksów do umów oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba negocjowanie ich treści,
f) wsparcie i doradztwo prawne Dyrektora w trakcie wybranych posiedzeń Rady Miejskiej
oraz w posiedzeniach właściwych komisji Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej,
g) opiniowanie zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu Zamawiającego, związanych z wejściem w życie pakietów ustaw zdrowotnych lub zmian wynikających z zakresu prawa pracy oraz przepisów szczególnych dotyczących zatrudniania pracowników w podmiotach leczniczych,
h) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym wraz z propozycjami modyfikacji dokumentów obowiązujących u Zamawiającego.
2. Zastępstwo procesowe, w zakresie spraw dotyczących prawa pracy obejmować powinno w szczególności:
a) zastępstwo procesowe oraz reprezentowanie przed sądami powszechnymi wszystkich instancji, organami egzekucyjnymi, organami administracji państwowej, samorządowej, urzędami, organami odwoławczymi;
b) wykonywanie czynności prawnych niezbędnych dla zaspokojenia roszczeń majątkowych Zamawiającego, dochodzenia na drodze sądowej oraz w postępowaniu egzekucyjnym,
c) uczestnictwo w mediacjach i negocjacjach,
d) uczestnictwo oraz bieżące doradztwo w rozmowach zmierzających do zawarcia ugody sądowej
jak również pozasądowej, w tym opiniowanie oraz parafowanie pism zmierzających do zawarcia ugody oraz treści ugody.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu nr 1, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Monika Przewłocka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6271022206
7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej Curie
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-058
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawnych związanych z kontrolą i badaniem zamówień publicznych weryfikowanych przez MKiDN oraz doradztwa prawnego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027 dla priorytetu VII "Kultura"
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Stała, kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.