Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00248544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00559862/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-27
- 2025/BZP 00356641/01 - Wynik z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00388781/01 - Wynik z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00515352/01 - Wynik z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup mebli biurowych z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260376
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00248544
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-05 10:00
Po zmianie:
2025-06-09 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-05 10:10
Po zmianie:
2025-06-09 12:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-04
Po zmianie:
2025-07-08
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
- ODBIÓR STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- Dostawa analizatora widma o częstotliwościach z zakresu radiowego i mikrofalowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej SP ZOZ MSWIA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Dostawa mebli biurowych do Urzędu Miasta Łodzi w 2026 r.
- Dostawa mebli biurowych
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





