Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00187912/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, drogowej i rekreacyjnej terenu popegeerowskiego Rszew w Konstantynowie Łódzkim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03
1.5.8.) Numer faksu: 42 233 80 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7515531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, drogowej i rekreacyjnej terenu popegeerowskiego Rszew w Konstantynowie Łódzkim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05697267-d52b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, drogowej i rekreacyjnej terenu popegeerowskiego Rszew w Konstantynowie Łódzkim (w trybie zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1626000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, drogowej i rekreacyjnej terenu popegeerowskiego Rszew w Konstantynowie Łódzkim”, na działce o nr ewidencyjnym 484/6, obręb K-21 Konstantynów Łódzki, gmina Konstantynów Łódzki, powiat pabianicki.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania inwestycyjnego, wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami (decyzję o pozwoleniu na budowę/ względnie zgłoszenie robót), a także wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania inwestycji, dokumentacji powykonawczej (oznaczoną w dalszej części umowy również jako dokumentacja projektowa) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.),
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanego zadania inwestycyjnego.
W ramach robót budowlanych przewiduje się między innymi:
- budowę biologicznej oczyszczalni ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych obsługującej do 160 RLM oraz o przepływie do 30 m3/d wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki do oczyszczalni i odprowadzającej ścieki do istniejącego kanału odprowadzającego ścieki oczyszczone do odbiornika wraz z rozruchem technicznym i technologicznym,
- budowę skarpy wokół oczyszczalni,
- budowę przepompowni ścieków przed oczyszczalnią (lub modernizację istniejącej pompowni) wraz z montażem nowej kraty koszowej,
- budowę komory (studni) pomiarowej ścieków oczyszczonych wraz z wyposażeniem,
- budowę instalacji elektrycznych zasilających projektowane obiekty technologiczne oraz Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
- budowę chodników na terenie oczyszczalni oraz ogrodzenia terenu oczyszczalni wraz z bramą wjazdową,
- czyszczenie rowu odbierającego ścieki oczyszczone z oczyszczalni,
- budowę oświetlenia terenu (latarnie LED – 2 szt.),
- budowę drogi dojazdowej do oczyszczalni z kostki betonowej,
- rozbudowę placu zabaw poprzez montaż obiektów małej architektury tj. dwóch nowych urządzeń zabawowych, ławki, kosza na śmieci oraz montaż nowego regulaminu o konstrukcji metalowej,
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
- demontaż zbiornika istniejącej oczyszczalni i uporządkowanie terenu,
- budowę na istniejącym kanale DN200, odbierającym ścieki z budynków przy ul. Klonowej nr 79, 81, 83, studni rewizyjnej umożliwiającej płukanie kanału,
- wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z założeniami Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Zamówienie należy realizować zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ i na zasadach określonych w Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze umowy.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia Wykonawcy opisanego w PFU.
5. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z PFU. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z PFU i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XXI pkt 2.2 SWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały/urządzenia na okres 48 miesięcy (4 lat), licząc od dnia końcowego odbioru robót, z wyłączeniem zamontowanych urządzeń zabawowych (wyposażenie placu zabaw), na które wymagany jest 36-miesięczny okres gwarancji jakości oraz z wyłączeniem zamontowanych urządzeń/podzespołów oczyszczalni ścieków, na które wymagany jest 24-miesięczny okres gwarancji jakości.
7. Wymagania dotyczące dostępności.
PFU spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi. Wyposażenie placu zabaw powinno być tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom różnych grup wiekowych oraz o różnym stopni sprawności fizycznej i intelektualnej. Teren przeznaczony pod instalację nowych urządzeń zabawowych nie powinien stawiać przeszkód w dostępności dla osób korzystających z nich.
8. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w PFU towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1879995,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-System Roman Torzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8281261770
7.3.4) Miejscowość: Klementów 1A
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. LuKpoL Krzysztof Łuczak ul. Dąbska 26, 99-210 Uniejów - Kierownik robót drogowych, +/-10% przewidywanej wartości/zakresu zamowienia;
2. PHU "ORTUS" Janusz Fengler Wykonawstwo-Nadzory-Projektowanie-Eksploatacje, ul. Polna 9/2 , 98-200 Sieradz - Projektant w specjalności sanitarnej, +/-5% przewidywanej wartości/zakresu zamówienia;
3. Mr. Woszczalski Sp. z o.o., Gajewniki - Kolonia 1 98 - 220 Zduńska Wola - Projektant w specjalności elektrycznej oraz kierownik robót elektrycznych, +/-5% przewidywanej wartości/zakresu zamówienia;
4. Zakład Projektowo- Usługowy BUDMAG Bednarczyk Małgorzata, Grabowiec 32D, 98-200 Grabowiec - Projektant w specjalności inżynieryjnej i drogowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INSTAL - SYSTEM" Roman Torzewski
jakie przetargi wygrała firma
"INSTAL - SYSTEM" Roman Torzewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.